• Jolien is pissed vandaag. ><
    Maar even to the point. Volgende week woensdag moeten we met een paar jaren van school naar Scherpenheuvel voor de Damiaanactie. Dan moeten we 20 km wandelen voor het goede doel en vervolgens 3 uur in een saaie misviering zitten. Want ze willen natuurlijk wel een hele speciale misviering, aangezien Damiaan heilig verklaard zal worden op 11 oktober 2009.
    Goh, ik kijk er zo naar uit. Zeker nu de raad van onze school beslist heeft dat we 's ochtends om 7 uur aan school vertrekken. Voor mij betekent dat om 5 uur opstaan. En tegen 16 uur zijn we weer op school.
    Klote school. Élke dag is het school tot 16 uur, buiten op woensdag. Dan zijn we 's middags uit. Maar nee, die fucking klote actie moeten ze natuurlijk op woensdag zetten. Daar gaat mijn nachtrust en mijn vrije namiddag.
    Thuiblijven mag niet. Met de klas hadden we al afgesproken dat we allemaal thuis zouden blijven zonder toestemming. De directeur kwam ons even lief vertellen dat als we dat zouden doen, we geschorst werden tot de paasvakantie en we allemaal een 0 op onze examens van Pasen zouden krijgen.
    Fack school hoor. Nieuw plan: rebbeleren. We nemen allemaal thermosflessen mee, gevuld met vodka en andere alcoholshit. Ze zien het toch niet, door de flessen, en dan hebben wij ook even ons pleziertje.
    Ze zullen het geweten hebben. ><

    ik moet ook 20km stappen voor Moeders voor Moeders maar dan volgende week vrijdag --'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wij moeten altijd superveel van die dingen doen >< We hebben eens 20 km gestapt voor uhm weetikalnietmeer, we zijn voor Vredeseilanden moeten gaan verkopen, elke maand moet ik 1 zaterdag gaan helpen bij gehandicapten voor school, uitstappen meedoen met gehandicapten voor sociale stage, naar de kerk elke keer met Pasen, Kerst, begin en eind school jaar enz.:( En het is allemaal dik kut..
    De volgende keer ga ik jullie fantastische idee stelen en ga ik ook iedereen alcohol laten meenemen xD


    Live for something or die for nothing