• Helloooo ;3
    Naah ok ik heb dus al let's see, een paar weken een probleempje. Ik wil al héél lang de CD van Escape the fate maar bij ons hebben ze die gewoon niet >,< En op internet kopen vertrouw ik niet echt (: Dus, weet er soms iemand waar ik die kan kopen? Ik ben al alle muziekwinkels afgegaan die ik ken en vind hem echt niet.
    Dankjoe (:
    Xxx'

    Misschien iTunes?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    www.bol.com is wél betrouwbaar, heeeel erg betrouwbaar zelfs :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    Downloaden vn iTunes ofzo.. ?


    A. ikmisje.

    large.nl is betrouwbaar
    heb ik ook wel eens een cd bestelt :]
    Mijn cd this war is ours van ETF heb ik in frankrijk gekocht, daar hadden ze hem wel in een winkel. :_D


    Mew <3

    And nu ga ik voor achterlijke spelen (: Hoe download je een CD op youtube?

    megustaelposthc.blogspot.com
    kun je alles gemakkelijk downloaden, escape the fate hebben ze álles van daar. :"D moet je naar beneden scrollen tot je bij die rode lijst met bands komt en dan klikken op etf [of zoekbalk]
    Dan rode woord wat steeds onder die album nummers staat is voor downloaden ='D
    Problem solved, I guess.


    Mew <3

    Hmm...ik heb alles van Escape The Fate wel gewoon via limewire gedownload..
    Uhms..ja, Itunes, maar dat kost best wel veel..


    Live for something or die for nothing

    Ik heb 2 albums van ze gekocht bij de freereacordshop in Hereveen.

    Heb je in e buurt een freerecordshop? je kunt ze daar namelijk laten bestellen en jij krijgt dan telefoon waneer ze binnen zijn, ik vind het prima werken


    xx


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    @Marisha
    Heey thankyou voor de tip n_n' Zal morgen eens langsgaan bij Freerecordshop (:

    large.nl is betrouwbaar
    heb ik ook wel eens een cd bestelt :]
    Mijn cd this war is ours van ETF heb ik in frankrijk gekocht, daar hadden ze hem wel in een winkel. :_D


    Die wil ik >< Maar als ik nog moet wachten tot we i Frankrijk zijn, mag ik wachten tot eind juli voor mijn CD --'

    vragen in de winkel of ze hem bestellen?


    You're a star in heaven.

    The Fame in Amsterdam.


    Life is hard and then we die

    @PUKKELx DING
    Ik woon in BE (': Ik ga niet speciaal voor één CD naar A'dam hoor (':

    http://www.mp3sale.ru

    Muziek, wel geen CDs. Niet gratis, maar betrouwbaar, en niet duur.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Lize, mijn computer kent alleeen The Flood and Not good enough for truth or cliché. Meer kent die limewire niet --'

    Ohja ? Ik heb de meeste van hun - denk ik - toch kunnen vinden op limewire Ö !
    Hoe zoek jij hun op dan >< ?

    En nujaa, ik kan altijd aan mijn stiefbroer vragen of ie een CD wilt downloaden, maar da's niet meer zo leuk. En ja, hier in België weten ze echt niets af van muziek >< !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)
    Ohja ? Ik heb de meeste van hun - denk ik - toch kunnen vinden op limewire Ö !
    Hoe zoek jij hun op dan >< ?

    En nujaa, ik kan altijd aan mijn stiefbroer vragen of ie een CD wilt downloaden, maar da's niet meer zo leuk. En ja, hier in België weten ze echt niets af van muziek >< !


    Inderdaat, niets van muziek (':
    GHoe ik ze opzocht? Gewoon Escape the fate ingetokkelt :'D