• :') We moeten vandaag.. nakomen :'DDDDDDDD
    Serieus, bij Nederlands. How sad, 6vwo

    We kwamen echt zo de klas in, en hij zat al vet chaggie enzo :') Nou er zou dus eigenlijk een presentatie zijn van 2 klasgenootjes, maar eentje was ziek, dus dat ging niet door.
    Nou, toen begon hij ineens met 't bespreken van iets wat we helemaal nooit gedaan hadden, dus WTF :'D Nou hij vet pissed dat niemand 't had, op 2 mensen na.
    Eentje maakt altijd alles, echt een tja, levenloos persoon die dus ook recht voor hem zit en blijkbaar had opgevangen dat hij dat ooit eens zei, en eentje die had per ongeluk het verkeerde maar in dit geval dus goeie gemaakt.

    Nou echt hoor :'D Hij zo, 9e uur nakomen.
    Like, fuck man, we waren na 't 4e uit |D

    Dus wij naar onze leerjaardinges, uitleggen, komt die nerd hoor |:
    'Ja sorry hoor, ik wil niet lullig doen ofzo, maar hij had het wel opgegeven' [/blij hoofd]

    Nou |: Hele klas dus van @_@ WTF zeg jij jongeh, en moesten we dus toch komen, anders niet he.
    Dusja nu zijn we allemaal heul erg pissed enzo ^^ En roept de hele klas steeds van, tja ik wil niet lullig zijn ofzo máááár. :'D
    Maargut, wel echt vet genaaid. Kut oostzaaner.
    She's so dead.

    Men echt hoor, dat soort mensen zijn toch gewoon zielig? Alsin zij schiet er niets mee op ofzo, alsof ze 't vet leuk vind dat wij weer helemaal terug naar school moeten om daar een uur niets te gaan doen.
    No life srsly, al was 't wel een gezellig uurtje.

    Maah. Dat is echt stom.
    Wij hebben twee enorme nerden in de klas: Daan en Nicolette. En we hadden die dag 6 uur. En Laura had op het mededelingenbord zien staan dat de lessen van BET vervielen, en die gozer hadden wij het zesde uur. Dus Laura heel blij tegen de klas vertellen dat we maar vijf uur hadden. Kwamen we er in de pauze achter dat het voor de volgende dag was. Helemaal teleurgesteld, want nu hadden we toch 6 uur. Dus wij allemaal naar het lokaal na de pauze. Wie waren er niet? Nicolette en Daan. Vet genaaid, toen werden hun opgeschreven voor spijbelen. Zij waren dus niet te weten gekomen dat het zesde uur toch niet uitviel.


    rules don't stop me

    Ah dat is ook vet zielig

    Maar dat wijf is alleen nerdy bij Nederlands. Bang voor 't mondeling ofzo dus nu vet hard slijmen. Naaier >.<

    whaaw! niet leuk dus ;D

    er is een vraag die ik mij afvraag (leukrijmpjexd) kunnen moderators ook geband worden?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    whaaw! niet leuk dus ;D

    er is een vraag die ik mij afvraag (leukrijmpjexd) kunnen moderators ook geband worden?

    Nee. Zolang ze mod zijn niet.
    We gaan er niet vanuit dat we zelf overtredingen zouden begaan he.
    Maargoed ontopic

    Blerg, dat is erger dan bij mij =']
    Ik moest dus voor het eerst nakomen, vorige week dinsdag. Ikke helemaal stressen enzo. Er moesten er 4 nakomen, waren er maar 2. Een jongen en ik. Steeds naar de klok lopen, kijken hoe laat het is. Om 10 over 2 werd ik het zat, maar bedacht me toen dattie misschien een vergadering had. Nog 20min gewacht, en uiteindelijk ben ik om half 3 weggegaan. Ik heb daar een uur zitten wachten totdat hij eindelijk kwam, kwam ik er donderdag achter dattie al weg was! ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    Bah. Ik snap echt niet wat er in het hoofd van zo'n nerdje omgaat. Je wilt toch het beste voor je klas? En dus niet ze het 9e uur laten nakomen ofzo.


    Tanya is de beste.

    Wat een opgenurd kind. ><

    Je kunt ook zeggen: 'Je wilt misschien niet lullig doen, maar je doet het wel.'

    En dan kijken wat ze zegt.


    rules don't stop me

    vet bad

    Omg .. :']
    Zulke mensen zijn echt a waste of space.. :']


    Mew <3

    Haha dat is zwaar kuttens xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Je kunt ook zeggen: 'Je wilt misschien niet lullig doen, maar je doet het wel.'

    En dan kijken wat ze zegt.

    Whaha ja XD

    Wuhahaahh
    Wat stom van die nerd --'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ja best wel erg, maar wel zielig als je hem daar mee zou blijven pesten.

    Je zou hem ook kunnen uitleggen dat hij zich zo niet populair maakt. Want als je hem gaat pesten zal hij het zo nog een keer doen om je een loer te draaien (cool)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ja best wel erg, maar wel zielig als je hem daar mee zou blijven pesten.

    Je zou hem ook kunnen uitleggen dat hij zich zo niet populair maakt. Want als je hem gaat pesten zal hij het zo nog een keer doen om je een loer te draaien (cool)

    Het is een haar :')

    En ze is toch een kutkind aangezien ze vroeger altijd vet cool mensen ging uitschelden. ^^ Maar nu is ze alleen cause al dr vrienden zijn van school of blijven zitten 8D