• Jahaa kom ik weer aan met mijn poezie revu ><
    Maar dat was wel kei vet!
    Kijk ik zal bij het begin beginnen.
    Eerst mochten we al om 12 uur weg (puh), toen gingen we soundcheck doen, beetje kletsen met andere scholen enzo ^^ En er was zo een kei coole drummer (Heeft met tiesto gewerkt en gaat op tour met Alain Clark) die dus kei goed kan drummen, en een hark van een pianist. En toen gingen ze bij iedereen zijn gedicht achtergrond muziek improviseren :') En dat podium en die zaal zijn eng groot ><
    En toen op een begeven moment nadat we heel de 013 rond zijn gerend omdat we zenuwachtig waren toen kwamen de mensen binnen. Nou wij helemaal zenuwachtig dus, onze vrienden zaten achter ons en die liepen mij helemaal op te fokken -.-'
    En toen was ik dus aan de beurt. en toen moest ons groepje allemaal achter degene zitten die voorlas zegmaar. En ik zat naast iemand bij wie ik altijd de slappe lach krijg. 3 keer raden wat er gebeurde.
    Maar gelukkig kon Joy zich op tijd herstellen en ging het gedicht voorlezen goed.
    Maar ik heb niet gewonnen ^^
    Een vriendin van mij uit de andere klas heeft gewonnen en nu mogen hun naar Amsterdam en wij niet.
    Nou dat moest ik dus even mededelen xD
    Heeft iemand van jullie wel eens meegedaan aan zo een vet enge wedstrijd? ><

    En en en oja er was ook nog een breakdance groep en er was 1 waarschijnlijk nieuw want die was de hele tijd een tel te laat en viel om de 10 seconden :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.