• Helloo ;3
    Njhaa me moeder, zus and ik waren daarnet naar iets op Vitaya [/Belgische zender] aan het kijken dat ging over wie de nieuwe prinses van Australië ging worden. En m'n zus meteen zo: 'Annelies! Daar móét je een Quiz over maken! Het is echt origineel!' Ik van, neen doe ik niet. Maar ze heeft gedreigt de pluch uit m'n dierbare kat te halen dus vraag ik even om jullie eerlijke mening. Het gaat alsvolgt.
    Overal staan er advertenties. In elke krant, tijdschrift op de TV overal! Er wordt een wedstrijd gehouden: Wie wordt de nieuwe prinses van Australië*? Duizenden meisjes doen mee aan de audities. Van die duizenden worden er honderd gekozen. Na die honderd komen er vijftig, daarna tien en uiteindelijk zijn het er nog maar drie. Eén van die drie zal de nieuwe prinses van Australië* worden. De meisjes zijn aan elkaar gewaagd, en de vier weken die de tien met elkaar moeten doorbrengen zijn hard. Het wordt een spannende nek aan nek race! Kijk zeker, vanavond om half acht op Vitaya naar 'Australian Princess'

    Dit was het (': Ik vind hem zelf niet goed maar ik wil niet dat mijn dierbare kat eraan gaat! Meningen?
    Xx'

    Dooooooen!

    doe maar


    /

    Ik heb die serie ook gevolgd x'DD
    Weet je wat me opviel?
    Dat de Britsen zon' bekakte taal hebben 8'D.

    Ik heb die serie ook gevolgd x'DD
    Weet je wat me opviel?
    Dat de Britsen zon' bekakte taal hebben 8'D.


    Nee! Britten praten overmooi n_n

    Ik vind het een beetje Topmodel gedoe achtig maar dan prinses gedoe. Het is wel cuwl :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Doen!


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Je uitleg klopt niet helemaal :]


    PoisonTrash on camera

    (...)

    Nee! Britten praten overmooi n_n

    Je hebt gelijk. Brits Engels is mooier dan Amerikaans Engels.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Je uitleg klopt niet helemaal :]


    Boeiend x') Het is mijn verhaal (':

    klinkt wel oké.


    My lips are Venomous Poison.™

    doen.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Daar kijk ik ook altijd naar als ik op de fitness zit =D
    x


    Some people make the world special just by being in it