• Ja ik weet dat er de afgelopen dagen veel topics over zijn geweest. Maar ik wilde even melden dat ik en Coldplace vandaag geweest zijn, en het was mega vet! We stonden zo goed als vooraan en we stonden voor Lauri's neus. Helemaal top dus! Jammer alleen dat hij wat ziek was. Maar voor de rest was het helemaal geweldig.

    Ook heb ik nog een paar mensen van Quizlet gezien, maar ik was te lui om jullie aan te spreken sorry xD:X.


    Wie du mir, so ich dir.

    JALOERSHEID, vieze naai. - arro -

    Oké, nu een normale reactie. :Y)
    Stelletje luierds zijn jullie hoor, niet eens gedag zeggen. :'D
    Arme Lauri, moestie weer een kater hebben en bijna naar beneden donderen, ja. Allemaal omdat jullie twee daar stonden. (nerd)

    Ik werd vanochtend depressief wakker.
    Het eerste wat ik zag was de concertposter
    [Van de muur getrokken, boven bed gehangen], en ik ging niet naar het concert. Ben de rest van de dag sjaggie geweest.
    Dikke jaloezie xD

    Arme Lauri, moestie weer een kater hebben en bijna naar beneden donderen, ja. Allemaal omdat jullie twee daar stonden.

    Volgens mij zou het geen probleem zijn als ie echt zou donderen, aangezien zij er dan onder zou liggen^^
    (In mijn geval zou dat ten minste niet erg zijn.:X


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik werd vanochtend depressief wakker.
    Het eerste wat ik zag was de concertposter
    [Van de muur getrokken, boven bed gehangen], en ik ging niet naar het concert. Ben de rest van de dag sjaggie geweest.
    Dikke jaloezie xD

    (...)
    Volgens mij zou het geen probleem zijn als ie echt zou donderen, aangezien zij er dan onder zou liggen^^
    (In mijn geval zou dat ten minste niet erg zijn.:X
    Whaha nou ik zou hem wel opgevangen hebben (nerd) Maar ik heb ook nog geprobeerd die aanplakposters eraf proberen te rukken daar maar dat werkte niet mee, want ze scheurde in o_O Ik heb zojuist de foto's gezien. Ze zijn echt über gestoord en geweldig en ga ze zo op myspace gooien, want Quizlet werkt niet echt mee.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind The Rasmus niet goed :X Maar, fijn voor je dat het zo leuk was (':

    Ik vind The Rasmus niet goed :X Maar, fijn voor je dat het zo leuk was (':
    Ja man ik vond het helemaal geweldig x]. En bedankt dat je dat fijn voor me vind x]:Y)(nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben naar die in A'dam geweest XD En Lauri zei dat wy de beste waren van hun hele tour XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben naar die in A'dam geweest XD En Lauri zei dat wy de beste waren van hun hele tour XD
    Haha zoiets zeiden ze ook tegen ons x]


    Wie du mir, so ich dir.