• Ja,
    Juno, wat vinden jullie van die film?
    Ik vind het best een leuke film. En Bleeker vind ik zo'n droog en hilarisch gastje. x'D
    Meuhh, ik luister nu Anyone Else But You. En van dat liedje ga ik tjoeperen. Zo dat liedje op het einde van de film ofzo, you know. (:

    (...)
    dat vind ik zo'n vreselijk hilarisch stukje x'D
    die broekjes en dan..
    IEWOL x'D
    xx

    Uhu ^^
    Zie je zo
    flieber flieber x'd
    Baah x'D
    xx

    (...)
    Van mama geleerd (A)
    xx

    Muhahahaha. x'D

    (...)
    Uhu ^^
    Zie je zo
    flieber flieber x'd
    Baah x'D
    xx

    Omfg flieber flieber. x'D
    Ik bedenk me daar nu iets van over onvruchtbaar worden.

    (...)
    Ha, bij mij is het ondertussen ook gedaan. Maar het is inderdaad erg goed. :')
    En tsja, dat kan altijd gebeuren.
    hah idd maar ik moest alweer een tijdje niet van dr en toen ontplofte de bom, laten we maar zeggen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)hah idd maar ik moest alweer een tijdje niet van dr en toen ontplofte de bom, laten we maar zeggen

    Ik heb een vermoeden?
    Volgens mij weet ik het zelfs want zei Chiaar het toen.

    (...)
    Omfg flieber flieber. x'D
    Ik bedenk me daar nu iets van over onvruchtbaar worden.

    ^^
    Wat bedenk je je? ^^
    xx

    (...)
    Ik heb een vermoeden?
    Volgens mij weet ik het zelfs want zei Chiaar het toen.
    kan ik weet niet echt wat chiaar al zei x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)kan ik weet niet echt wat chiaar al zei x'D

    Varken?

    (...)
    ^^
    Wat bedenk je je? ^^
    xx

    Nou, men zei eens ooit dat jongens onvruchtbaar kunnen worden als ze een losse boxer aan hebben en dan gaan lopen. Maar ik weet niet of het klopt. Maar dan fliebert dat ook. Want wij waren daar eens op aan het letten vorig jaar met gym. x'D
    x

    (...)
    Nou, men zei eens ooit dat jongens onvruchtbaar kunnen worden als ze een losse boxer aan hebben en dan gaan lopen. Maar ik weet niet of het klopt. Maar dan fliebert dat ook. Want wij waren daar eens op aan het letten vorig jaar met gym. x'D
    x
    hah vieze meid. en hah varken


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Niet gezien denk ik xD^^


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Nou, men zei eens ooit dat jongens onvruchtbaar kunnen worden als ze een losse boxer aan hebben en dan gaan lopen. Maar ik weet niet of het klopt. Maar dan fliebert dat ook. Want wij waren daar eens op aan het letten vorig jaar met gym. x'D
    x

    OMFG x'd
    HAHAH
    Nouu x'd wij hebben geen gym met de jongens samen dus kan ik daar niet op letten. Mss op sportdag ofzeu x'd
    hah x

    (...)hah vieze meid. en hah varken

    Tsja, we waren toen nog jong en onervaren. x'd

    (...)
    OMFG x'd
    HAHAH
    Nouu x'd wij hebben geen gym met de jongens samen dus kan ik daar niet op letten. Mss op sportdag ofzeu x'd
    hah x

    Nou, dat waren niet onze jongens toen. Dat waren die van het zesde. x'D Nou zeg, we waren jong en onervaren. x'd En op je gemakje!
    x

    Coowle film(yeah)
    heb ik in de bios gezien, behalve mijn vriendin en ik zaten er alleenmaar ouwe mense:S


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me