Ja,
Juno, wat vinden jullie van die film?
Ik vind het best een leuke film. En Bleeker vind ik zo'n droog en hilarisch gastje. x'D
Meuhh, ik luister nu Anyone Else But You. En van dat liedje ga ik tjoeperen. Zo dat liedje op het einde van de film ofzo, you know. (:
Juno - Multimedia
-
27 feb 2009 - 21:3027 feb 2009 - 21:54
(...)
dat vind ik zo'n vreselijk hilarisch stukje x'D
die broekjes en dan..
IEWOL x'D
xx
Uhu ^^
Zie je zo
flieber flieber x'd
Baah x'D
xx27 feb 2009 - 21:5527 feb 2009 - 21:56(...)
Uhu ^^
Zie je zo
flieber flieber x'd
Baah x'D
xx
Omfg flieber flieber. x'D
Ik bedenk me daar nu iets van over onvruchtbaar worden.27 feb 2009 - 21:56(...)
hah idd maar ik moest alweer een tijdje niet van dr en toen ontplofte de bom, laten we maar zeggen
Ha, bij mij is het ondertussen ook gedaan. Maar het is inderdaad erg goed. :')
En tsja, dat kan altijd gebeuren.Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
27 feb 2009 - 21:59(...)hah idd maar ik moest alweer een tijdje niet van dr en toen ontplofte de bom, laten we maar zeggen
Ik heb een vermoeden?
Volgens mij weet ik het zelfs want zei Chiaar het toen.27 feb 2009 - 21:59(...)
Omfg flieber flieber. x'D
Ik bedenk me daar nu iets van over onvruchtbaar worden.
^^
Wat bedenk je je? ^^
xx27 feb 2009 - 21:59(...)
kan ik weet niet echt wat chiaar al zei x'D
Ik heb een vermoeden?
Volgens mij weet ik het zelfs want zei Chiaar het toen.Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
27 feb 2009 - 22:0327 feb 2009 - 22:04(...)
^^
Wat bedenk je je? ^^
xx
Nou, men zei eens ooit dat jongens onvruchtbaar kunnen worden als ze een losse boxer aan hebben en dan gaan lopen. Maar ik weet niet of het klopt. Maar dan fliebert dat ook. Want wij waren daar eens op aan het letten vorig jaar met gym. x'D
x27 feb 2009 - 22:06(...)
hah vieze meid. en hah varken
Nou, men zei eens ooit dat jongens onvruchtbaar kunnen worden als ze een losse boxer aan hebben en dan gaan lopen. Maar ik weet niet of het klopt. Maar dan fliebert dat ook. Want wij waren daar eens op aan het letten vorig jaar met gym. x'D
xMirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
27 feb 2009 - 22:0727 feb 2009 - 22:08(...)
x
OMFG x'd
HAHAH
Nouu x'd wij hebben geen gym met de jongens samen dus kan ik daar niet op letten. Mss op sportdag ofzeu x'd
hah x27 feb 2009 - 22:1027 feb 2009 - 22:11(...)
OMFG x'd
HAHAH
Nouu x'd wij hebben geen gym met de jongens samen dus kan ik daar niet op letten. Mss op sportdag ofzeu x'd
hah x
Nou, dat waren niet onze jongens toen. Dat waren die van het zesde. x'D Nou zeg, we waren jong en onervaren. x'd En op je gemakje!
x3 maart 2009 - 19:19