• Er zit en meisje in mijn klas. Ze is een vriendin van me en ik word helemaal gek van haar! Na school fietsen we altijd samen naar huis, eerst was het leuk. Nu niet meer, ik praat altijd nog na met wat mensen en blijf ik even hangen maar zij zeurt altijd dat ze naar huis wilt. Als ik zeg ga maar alvast wil ze niet omdat ze dan alleen moet. Aangezien ik toch altijd met anderen mee kan fietsen. Vandaag zeurde ze de heletijd aan mijn kop. Mijn bestevriend uit mijn klas moest huilen en ik was met hem aan het praten omdat ik het heel zielig vond en iedereen hem de hele dag zo'n beetje al peste. Daar bemoeit zij zich er ook mee. Omdat hij niet tegen haar wou praten en wel met mij. Dan vraagt ze wat hij allemaal zei en omdat ik het niet wou vertellen omdat het niet mocht van hem zei ik dat ik het niet mocht vertellen. Hier heeft ze een heletijd over door gezeurt omdat ze het moest weten! Onder Grieks was een andere vriendin haar schrift vergeten zei zou haar schrift geven aan die vriendin en ik zou met haar samen kijken was mijn idee. Eerst snauwde ze me toe dat ze dat niet wou omdat ze dan de lul zou wezen. Toen zei die vriendin: ''kut ik ben er straks bij.'' toen gaf ze haar schrift toch maar wel, trok ze mijne voor mijn neus weg en ging erin kijken. Toen heb ik hem terug getrokken en haar toe gesnauwd. ''Net wou je het ook niet dus waarom nu ineens wel!'' Toen heb ik de hele les nies meer tegen haar gezegt en toen we naar huis moesten omdat onze laatste twee uur uitviellen trok ik snel mijn spullen aan en heb ik niet meer gepraat zodat ze niet weer ging zeuern. Stond ze zelf te praten! Terwijl zij altijd naar huis wil, maar als zij wil praten kan dat wel!? Nou toen zaten we eindeijk op de fiets zien we andere uit mijn klas fietsen gaat ze daar mee fietsen, en de heletijd met hun praten terwijl het voor mij vet om fietsen is gaan we toch met hun een stuk mee. Ze negeert mij en ik haar, ik heb met andere gepraat maar voor het grootste deel alleen gefietst. Ik word gek van haar! En dat heb ik haar gezegd maar ze gaat gewoon door!

    Edit:
    Er zit in de klas ook een meisje, ze word vreselijk gepest en werkelijk niemand mag haar. En ik wel, ze is heel aardig en gezellig. Dus ik heb bijna de heledag met haar gepraat vraagt die vriendin waarom ik met haar om ga. Ze vind dat ik dat niet mag!

    x


    Love is more than just 4 characters.

    (...)

    Ga zitten naast dat een meisje die gepest wordt, of naast je beste vriend. Als hij echt zo'n beste vriend is zou hij dat doen om je uit je miserie te helpen (:

    Ja, je hebt gelijk. Heel erg bedankt.


    Love is more than just 4 characters.

    Dat edit stukje heb ik ook. Laatst, in een pauze, ging zo'n kutjoch me helemaal kapot zitten schelden:
    "Ja! Waarom ga jij eigenlijk met **** om? Het is zo'n irritant kind enzo, en helemaal niet aardig! En dom, dat ook."
    Ik dacht zo: "Wtf, flikker op. Ze is aardig, maar wel irritant. So what?" En toen kwam dat meisje dus van de wc af. En ik weet zeker dat mijn vrienden ook zo denken over dat meisje. Ik bedoel, wat is er mis met haar?! Ik word er zo kwaaaaad over x-x


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik vind dat eerlijk gezegt geen vriendin :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Dat edit stukje heb ik ook. Laatst, in een pauze, ging zo'n kutjoch me helemaal kapot zitten schelden:
    "Ja! Waarom ga jij eigenlijk met **** om? Het is zo'n irritant kind enzo, en helemaal niet aardig! En dom, dat ook."
    Ik dacht zo: "Wtf, flikker op. Ze is aardig, maar wel irritant. So what?" En toen kwam dat meisje dus van de wc af. En ik weet zeker dat mijn vrienden ook zo denken over dat meisje. Ik bedoel, wat is er mis met haar?! Ik word er zo kwaaaaad over x-x
    Dat had ik ook, dat is zo vervelend want dat meisje wacht altijd op me en is heel aardig.


    Love is more than just 4 characters.

    (...)
    Ja, je hebt gelijk. Heel erg bedankt.

    Graag gedaan ^^
    Vertel wel hoe het gegaan is, oke? (:


    Where there is a sea there are pirates...

    (...)

    Ga zitten naast dat een meisje die gepest wordt, of naast je beste vriend. Als hij echt zo'n beste vriend is zou hij dat doen om je uit je miserie te helpen (:


    Of ga naar die vrindin toe die word gepest.
    die zou je net iets meer begrijpen,

    Ik denk niet dat jongens echt dit mee hebben gemaakt ofso?

    xox


    I'm locked away inside this grave