• Ja, kijk, het zit dus zo. Gisterenavond kon ik dus niet slapen en toen ging ik weer eens nadenken. :') Nu heb ik dus weer een nieuw idee voor een verhaal en ik weet niet goed wat ik ermee aan moet. Duss.. Ik heb jullie meningen nodig. :')

    Bewaker. Dat is het beroep van Ed Kilborn. Ed is drieënzestig, getrouwd en een gelukkige opa. Je zou zeggen een doodgewone man met een doodgewoon beroep, maar niets is minder waar. Ed bewaakt het mannenblok van een ouderwetse Amerikaanse gevangenis. Het is heftig werk en de gevangenen geven hem een zware tijd. Haantjesgedrag. Dat is de oorzaak. Eds baas ziet dat het niet lang meer gaat duren voor Ed er doorheen zit en besluit hem naar een vrouwengevangenis te verplaatsen, waar alles, maar dan ook echt álles anders is. Het zijn vrouwen met een verhaal, met verdriet en spijt. Ed ziet een verhaal achter elke vrouw. Onbekende verhalen met stuk voor stuk slechte aflopen. Hij moet veel doorstaan om hun vertrouwen te winnen, maar hij is vastberaden er alles aan te doen. Zal het hem lukken hun vertrouwen te winnen?


    Ja, het is dus anders dan zo'n beetje alle andere verhalen hier. :') Ik vond het zelf wel origineel enzo.
    Dus; doen of niet?
    En zijn Convict of Off guard goed titels voor dit verhaal? :')
    en ik zou het waarderen als je dit niet na zou doen. Het is namelijk gebaseerd op een echt persoon die me heel erg geïnspireerd heeft met zijn verhaal en zijn bezoek. :')
    en moet ik het trouwens in de ik-vorm of de hij/zij-vorm schrijven? :o
    dus doen of niet? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hmm, ik vind het een heel mooi idee. Maar ben je zeker dat je het wel gaat kunnen afschrijven met al die goede lopende verhalen van je? :'D
    Anyway, mooi en origineel. De titels zijn ook leuk, dus nu is het aan jou om te beslissen of je het gaat schrijven. (:

    Hmm, ik vind het een heel mooi idee. Maar ben je zeker dat je het wel gaat kunnen afschrijven met al die goede lopende verhalen van je? :'D
    Anyway, mooi en origineel. De titels zijn ook leuk, dus nu is het aan jou om te beslissen of je het gaat schrijven. (:

    nou, zo heel goed lopen ze niet, hoor. ;p maar ik denk wel dat het gaat lukken om ze af te schrijven. op den duur natuurlijk. :')
    maar ik heb echt gewoon ideeën te veel en zoiets heb ik nog nooit geschreven, dus ik vind het wel leuk om te doen. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja, doen ^^
    het is echt steengoed!
    maar schrijf het in de ik-vorm, dan kan je je beter inleven (denk ik -__-)
    en die titels zijn perfect <3


    I will not fall.

    (...)
    nou, zo heel goed lopen ze niet, hoor. ;p maar ik denk wel dat het gaat lukken om ze af te schrijven. op den duur natuurlijk. :')
    maar ik heb echt gewoon ideeën te veel en zoiets heb ik nog nooit geschreven, dus ik vind het wel leuk om te doen. :')

    Dan moet je het doen. :Y)

    Ik vind dat je het moet doen, klinkt echt keigoed =D
    Maar ik weet niet of het aanslaat, want de meesten willen enkel TH, CB of iets van Twilight enzo lezen.
    Mij moet je iig op de hoogte houden =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind dat je het moet doen, klinkt echt keigoed =D
    Maar ik weet niet of het aanslaat, want de meesten willen enkel TH, CB of iets van Twilight enzo lezen.
    Mij moet je iig op de hoogte houden =D

    ja, daar maak ik me ook wel zorgen over. :') want het heeft totaal niets met beroemdheden te maken.. en ook helemaal niets met liefde enzo.. het is totaal iets anders, dus de kans is wel groot dat het niet aanslaat, maar ik ga het erop wagen. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    ja, daar maak ik me ook wel zorgen over. :') want het heeft totaal niets met beroemdheden te maken.. en ook helemaal niets met liefde enzo.. het is totaal iets anders, dus de kans is wel groot dat het niet aanslaat, maar ik ga het erop wagen. :')

    Wie niet waagt, wie niet wint =]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het een goed idee. Het is leuk en origineel en ik zou hem lezen ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Nou, ik stem toe. Ik word een lezer ervan. :')
    En weetje. ö Dit is echt origineel. Want het gaat over een oude persoon, geen liefde,... En al die dingen die er normaal wel inkomen. Dus vind ik het zekers een reden om te doen, kindje.
    EN ik ben er nu best benieuwd naar! En die titels zijn ook goed. (:
    x

    Prachtig idee =O


    Life is hard and then we die

    hij is zeer origineel, hij spreekt me aan, en hij maakt me nieuwsgierig naar een vervolg. Dus Hier heb je al weer een lezer bij!:Y) Wil je me waarschuwen als er een deel van dit geniale verhaal komt/is?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    hij is zeer origineel, hij spreekt me aan, en hij maakt me nieuwsgierig naar een vervolg. Dus Hier heb je al weer een lezer bij!:Y) Wil je me waarschuwen als er een deel van dit geniale verhaal komt/is?

    xX

    ik zal het zeker melden. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.