Ik ben daar ook heen geweest met school. Alleen wij gingen met zijn allen met de bus en dat duurde best lang --' Maar ik weet niet echt winkeltjes (de namen dan), maar er zijn zeker wel leuke bij. Ik was er met kerst en de kerstmarkt(en) waren daar ook echt gezellig
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
Ja, ik vond het heel leuk daar. Het was alleen echt superslecht weer toen wij daar waren. Heel veel regen --' Maarja, het was nog steeds leuk Veel plezier morgen, zou ik zeggen
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
Ik ben er een paar weken terug nog geweest Geweldige stad, en er zijn alleen maar leuke winkels! En de Dom toren vlakbij het station is ook een aanrader, mooi ding
En ik ben ook naar de Dom geweest Helemaal naar boven gegaan en het was een heel mooi uitzicht! Alleen dat naar boven lopen vond ik doodeng, want het was een heel smal trappetje en er kwamen allemaal mensen vanuit de tegengestelde richting naar beneden
En ik ben ook naar de Dom geweest Helemaal naar boven gegaan en het was een heel mooi uitzicht! Alleen dat naar boven lopen vond ik doodeng, want het was een heel smal trappetje en er kwamen allemaal mensen vanuit de tegengestelde richting naar beneden
Ik las verkeerd en dacht dat je typte: "Ik ben dom geweest "
Euhm aan den Döm op de hoek is er wel een leutig ding waar je iets kunt gaan drinke
wel niet goedkoop
Tip: koop GEEN Espresso daar want..dan krijg je maar een vingerhoedje als tas/mok echt ik en nog iemand hebben m'n ma daar zitten uitlachen omdat ze zo'n klein tasje had
Xx
Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
@xImagination
Cewll! ik heb nu echt zin in morgen :]
ik was al bang dat er geen leuke winkels waren haha,,
@Radiance
qua hoogte denk ik niet dat ik er veel last van zal hebben, ik ben wel wat gewend.
in berlijn heb je de siegesaule ook allemaal met trappen die is pas hoog!