• heey!!
    weet iemand of er een tokio hotel agenda voor 2008/2009 bestaat?
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    oke dus ze zijn er wel.
    en woont iemand hier in de buurt van rotterdam? of van heerden?? waar ze ook agenda's van th gezien hebben?
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    ik woon in de buurt van rotterdam, dus dat is helemaal niet dicht bij duitsland!!!
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Ik had dit jaar "de" Tokio Hotel agenda. Zeer slap ding. Ik zou niet voor school gebruiken. Was binnen een half jaar helemaal verlept. Ik hoorde dat ze dit jaar geen schoolagenda's deden. En de Hitkrantagenda's vind ik zo afgezaagd, blegh. Koop een leuke agenda, en zet er überveel stickers in, of plak er keiveel plaatjes in. TADAAAA, een unieke Tokio Hotel agenda. =)

    xx <3

    heey!!
    weet iemand of er een tokio hotel agenda voor 2008/2009 bestaat?
    xxx me

    ja die bestaat.
    Hier in alkmaar teminste wel ;D


    Helaas PindaKaas wonen wij niet allemaal in Alkmaar +_+
    MAar als ze die niet in Gronau of Magdeburg hebben ga ik naar Alkmaar xD

    You'r Welcome ;D xD


    don't Worry...Be gay.

    geen idee:O ik zag wel de hitkrant agenda met een plaatje van th op de voorkant
    `
    Ik heb die agena en er staat nie zo veel overTH in hoor...aleen bill zegt 1x wat en Tom en dan staat er ook nog 1 groot plaatje in That it xD


    don't Worry...Be gay.

    oke, dus ze zijn er wel:)
    alleen moet ik nog ff weten of je ze kan kopen in de buurt van rotterdam of van heerden?
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Mijn vriendin heeft een agenda waar een heleboel bekende hits en popsterren in staan. Een pop-agenda dus. Daar staat TH ook in!:D

    Mijn vriendin heeft een agenda waar een heleboel bekende hits en popsterren in staan. Een pop-agenda dus. Daar staat TH ook in!:D


    ja weet ik, die had ik ook al gezien.
    maar ik wil graag een agenda van tokio hotel alleen:)
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    heey!!
    weet iemand of er een tokio hotel agenda voor 2008/2009 bestaat?
    xxx me

    ja die bestaat.
    Hier in alkmaar teminste wel ;D


    Helaas PindaKaas wonen wij niet allemaal in Alkmaar +_+
    MAar als ze die niet in Gronau of Magdeburg hebben ga ik naar Alkmaar xD

    You'r Welcome ;D xD


    thank you ;')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik had dit jaar "de" Tokio Hotel agenda. Zeer slap ding. Ik zou niet voor school gebruiken. Was binnen een half jaar helemaal verlept. Ik hoorde dat ze dit jaar geen schoolagenda's deden. En de Hitkrantagenda's vind ik zo afgezaagd, blegh. Koop een leuke agenda, en zet er überveel stickers in, of plak er keiveel plaatjes in. TADAAAA, een unieke Tokio Hotel agenda. =)

    xx <3


    Dat heb ik al van meerdere gehoord;)
    ik koop gewoon de nieuwe Ruby Gloom agends en pimp hem met Th, heb ik bij die Tmf agenda ok gedaan van vorig jaa -_-'


    bla bla bla

    ne kalender besta , ma wrs binnekort ok ne agenda ..

    Ja die bestaat =)


    I recycle my thoughts.

    De hitkrant agenda heeft wel veel andere sterren, maar voornamelijk ook sterren als Tokio Hotel, Simple Plan, Avril etc. En de voorkant kan Tokio Hotel zijn :D. Ik heb hem toch maar niet gekocht, heb een drukkere die want anders was dan de rest.


    Der Augenblick schreibt unsere Geschichte

    ne


    - -

    Vast wel.
    Ik had een tokio hotel agenda voor 2007/2008.
    En ik ben ernogsteeds heel trots op. :D
    Hiehie.
    Moet je op www.deutschrock.de/tokiohotel [als je het zo schrijft] kijken.

    :D


    AAP