• http://www.quizlet.nl/quiz/284358/jumping-in-a-new-dangerous-life-proloog/

    Aubrey Is een getalenteerd pianiste. Ze heeft altijd thuis scholing gekregen maar na de dood van haar moeder Ann,moet ze gedwongen naar haar vader John verhuizen. Aubrey Heeft haar vader al 10 jaar niet meer gezien,al sinds haar 5e niet meer. wanneer ze bij John aankomt voelt ze meteen al iets vreemds en zeker bij het ontmoeten van haar nieuwe buurjongen Aiden. Ze denkt dat hij een groot geheim heeft en dat is ook zo. wanneer Aubrey zijn geheim ontdekt schrikt ze zich kapot : Aiden is een weerwolf/vampier. maar wat als er iets moois tussen de twee opbloeit,ondanks hun verschillen.


    ik weet nog niet wat aiden wordt xP dus laat een reactie achter met wat hij moet worden weerwolf/vampier

    xoxo


    We can only learn to love by loving.

    aubrey is een jongensnaam .D
    en vriend van me noemt zo.


    -

    aubrey is een jongensnaam .D
    en vriend van me noemt zo.


    Aubrey is ook een meisjesnaam xP er was zo'n mens uit zo'n meidengroep die zo heette


    We can only learn to love by loving.

    Man die titel doet mij denken aan: 'Jumping out the window.' da liedje is zalig.


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)

    Aubrey is ook een meisjesnaam xP er was zo'n mens uit zo'n meidengroep die zo heette


    whaha, oké. Vind het best raar, maar dat is dus waarschijnlijk omdat mijn vriend zo noemt.


    -

    (...)

    whaha, oké. Vind het best raar, maar dat is dus waarschijnlijk omdat mijn vriend zo noemt.

    en ik vind het weer raar dat een jongen zo heet x'p maar mis. is het zo'n naam die voor beide kan net als keesje fseu xP weetkhet xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    en ik vind het weer raar dat een jongen zo heet x'p maar mis. is het zo'n naam die voor beide kan net als keesje fseu xP weetkhet xD



    waarschijnlijk ^^
    of zoals daniel(le)


    -