• Helloo ;3
    Nou, ik was dus vandaag in Antwerpen om het Rubenshuis te gaan bezoeken --' Lekker boring ik moet een spreekbeurt doen over Rubens, ee, bekende schilder van Antwerpen, dé leukste stad ever n_n' En me moeder nam me mee naar het Rubenshuis. Dat huis is dus het huis van Rubens, die schilder waarover ik me spreekbeurt doe en die is dus dood joaa ^^ Maar ach, het is dus een museum waar je géén foto's mag trekken. En daar staat keiveel bewaking man ^^ Zat me moeder daar lekker normaal foto's te trekken ghehe (: Maar ach euhmm. Het was dus niet leuk, geen aanrader ofsoo (: En tussen ons: Normaal lopen er in Antwerpen echt van die fet mooie jongens rond, vandaag liepen er natuurlijk, ja raad maar, geen rond >,<
    Maar natuurlijk zit er hier ook een vraag aan, njoaah anders had ik dit topic niet geopend ^^ Zijn er mensen onder jullie die ook al naar museum/musea zijn geweest? En was het daar ook lekker boring?

    Xxx

    Een museum bezoeken is altijd saai. Zeker als dat over schilders fzo gaat. Ik ben daar ook eens in Antwerpen geweest. Jezus, ><


    Listen to what we're not saying..

    Waarom allemaal topics over Antwerpen tegenwoordig?
    Maarbon, ik houd van Antwerpen
    A.N.T.W.E.R.P.E.N <.3.3.3.3
    Het ligt daar vol met kots :Y)

    Vaak xp van Salvador Dali een schilder en nog enkele andere musea, maar ik kan me geen enkele saaie herrineren x_x


    PoisonTrash on camera

    Ik ben daar al wel eens geweest, maar ik vind het wel leuk om daar heen te gaan hoor. Kan best wel interessant zijn.


    rules don't stop me

    Waarom allemaal topics over Antwerpen tegenwoordig?
    Maarbon, ik houd van Antwerpen
    A.N.T.W.E.R.P.E.N <.3.3.3.3
    Het ligt daar vol met kots :Y)


    Omdat A'pen geweldig is n_n

    Ik wel,maar de meeste museums vind ik een beetje,naja

    EXTREEMLY BORING


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Omdat A'pen geweldig is n_n

    Idd. Al vind ik dat er daar wel een paar weirdo's lopen en engerds aan het perron x'D En kinders die haast omver gesjoeberd werden.
    Maar voor de rest, ja geweldig x)
    Want daar is Ben!
    x

    (...)
    Idd. Al vind ik dat er daar wel een paar weirdo's lopen en engerds aan het perron x'D En kinders die haast omver gesjoeberd werden.
    Maar voor de rest, ja geweldig x)
    Want daar is Ben!
    x


    Ik ken alleen Ben & Jerry's! x)
    Maar indd er lopen weirdo's rond maar ook extreem mooie jongens ^^
    Backt to the point:
    @Raquelsel:
    Johaa extreemly boring ^^

    Ik ben enkel nog maar naar Antwerpen gegaan (1x maar) om te shoppen op de Meir [?] ofzoiets =].


    Tanya is de beste.

    Ik ben enkel nog maar naar Antwerpen gegaan (1x maar) om te shoppen op de Meir [?] ofzoiets =].


    De Meir klopt hoor ^^

    Het Louvre in Parijs.
    En het is daar doodsaai >.<


    Never run out of reasons to smile...

    Waarom allemaal topics over Antwerpen tegenwoordig?
    Maarbon, ik houd van Antwerpen
    A.N.T.W.E.R.P.E.N <.3.3.3.3
    Het ligt daar vol met kots :Y)

    Ik hou ook van Antwerpen. <3
    Muhahahaha.
    En wie zou daar toch gekotst hebben? ö