• Mijn vader vroeg me net om aardappelen te schillen, maar ik kan da nu dus vroeg ik aan mijn zus of zij dat wou doen. Antwoord; 'Nee, doe het zelf!' oke, dat was duidelijk ><' dus ga ik het zelf doen, de helft van de aardappel is weggeschild. Fijn ik kap ermee, voor we helemaal niets meer te eten hebben en toen begon het. Mijn papa kwam kijken of ik al klaar was en ik zei dus waarom ik er mee gestopt was, waarop hij antwoorde dat mijn zus het maar moest doen. Toen ze dat hoorde, werd ze ook nog grof tegen mijn vader en bleef ze koppig in de zetel naar Harry Poter kijken. Like, toen werd ik kwaad op mijn zus en zette ik de tv af. Mijn zus helemaal gek geworden. Ze loopt naar mijn kamer, slaat de deur kei hard open waardoor er nu een gat in de muur zit en begint alle kleren uit mijn kasten te gooien. Wat doe ik? Ik blijf gewoon beneden wachten, want als ik naar boven ging zou ze me toch alleen maar slaan. Als ze beneden komt, zit ik voor de tv zodat ze niet kan aanzetten en dan begint ze allemaal kussens naar mij te gooien, waardoor er twee kaatsen vallen. Ik probeer dus rustig te blijven en negeer haar. Dan word ze nóg bozer en dan gooit ze met haar schoenen naar mij. Eentje recht tegen mijn kop en de ander tegen mijn gigantische blauwe plek die ik had van schaatsen. Omdat ik weet dat het toch niks uithaald als ik boos op haar word blijf ik haar negeren en probeer ik mijn tranen binnen te houden. Dan komt ze op mij zitten en begint ze mij te slaan en mij weg te sleuren van voor de tv. Ze zet de tv, waarop ik hem weer uitzet. Plotseling begint mijn vader op mij te schreeuwen; 'Lize, zet godverdomme die tv terug aan en ga naar u kamer!' ik loop boos weg naar de wc en sluit me daar op. Ik zit er nog steeds en ik ben echt serieus hard aan het bleiten man! Ik bedoel dat kind is 11, ze gaat volgend jaar naar het middelbaar en dan zit ze tegen mij trut, slet en bitch te roepen. Ze zegt dat ik naar het gesticht moet en ze slaat op mij! Wie moet er hier naar het gesticht ? ><'

Ik heb heel deze tekst met mijn IPod geschreven, dienu meer lijkt op een zwembad en zou het dus respecteren om toch reactie's te laten na het lezen..
    Heeft er iemands tips? Ik ben zo wanhopig ! ):

PoisonTrash on camera

wat erg voor je ö
    en wat een gedoe voor aardappels te schillen ><. Zoveel energie vergt dat niet, en daarna kan ze HP toch ook bekijken..

-

wat erg voor je ö
    en wat een gedoe voor aardappels te schillen ><. Zoveel energie vergt dat niet, en daarna kan ze HP toch ook bekijken..

Ze heeft die film vier keer gezien op twee weken tijd en nu kijkt ze hem nog eens! Niemand die hier om mijn gevoelens geeft en dan vinden ze het gek dat ik slechte resultaten haal op school! Uw dochter/zus heeft ook gevoelens mensen! (huil)

PoisonTrash on camera

Ja maar ik denk dat ik ook zo zou reageren als eerst mijn zus de aardappels moet schillen, en omdat madam dan zegt dat ze het niet kan dat ik het moet doen,, maarja ze noemen mij nii vr niks een klein blond psychopaatje >.<

As they croak, i see myself in the pistol smoke.

Kom je bij mij wonen ? ik vang Quizletters op n_n

We can only learn to love by loving.

Kom je bij mij wonen ? ik vang Quizletters op n_n

Als we geen aardappels eten, ik heb een trauma opgevangen (:

PoisonTrash on camera