• Tijdje geleden voegde er zo een meisje mij toe op msn die ik niet kende en ik vroeg dan wie ze was. Antwoorde ze niet. En vandaag zegt ze ineens, 'je moet niet denken dat je populair bent hoor op Q, want dat ben je niet!' gosh, ik wist niet eens dat ze op quizlet zat > <' en sorry hoor dat ik toevallig met veel mensen goed overeen kom! zoek zelf vrienden weetje --' ik vraag me trouwens af van waar ze mijn e-mail adres heeft..


    PoisonTrash on camera

    djezus, laag kind ><.
    de enigste die hier populair is, ben ik oké. -ego-
    dat ze op mij komt kaka doen, en niet op jou :Y)


    -

    Zoals ik al zei kan ik me even niet meer bedenken of ik jou ken :$ (edit: nu wel x'D)

    Maar dat soort mensen zijn wel stom >< Ik vroeg ook tig keer aan iemand die ik niet ken wie ze was, nooooit heb ik antwoord gehad, de bitch :'D


    a figment of your imagination

    Ik vind het laag mensen uitschelden via msn. Ze vind zichzelf gewoon beter. Je bent hier niet populair omdat je veel mensen kent. De meeste die ''populair'' zijn hebben meelopers achter hun kont aan lopen en dat heb jij voor zo ver ik weet niet. En je hebt ook geen ego. Misschien weet ik wie het is trouwens?

    x


    Love is more than just 4 characters.

    Zoals ik al zei kan ik me even niet meer bedenken of ik jou ken :$ (edit: nu wel x'D)

    Maar dat soort mensen zijn wel stom >< Ik vroeg ook tig keer aan iemand die ik niet ken wie ze was, nooooit heb ik antwoord gehad, de bitch :'D


    wat betekent tig? ><.
    nee, ik ben niet blond.


    -

    (...)

    wat betekent tig? ><.
    nee, ik ben niet blond.


    heel veel x'D


    a figment of your imagination

    Ik vind het laag mensen uitschelden via msn. Ze vind zichzelf gewoon beter. Je bent hier niet populair omdat je veel mensen kent. De meeste die ''populair'' zijn hebben meelopers achter hun kont aan lopen en dat heb jij voor zo ver ik weet niet. En je hebt ook geen ego. Misschien weet ik wie het is trouwens?

    x


    misschien ik ook, want ik heb nogal veel mensen van Q. op msn..


    -

    (...)

    misschien ik ook, want ik heb nogal veel mensen van Q. op msn..

    Ja ik ook :'D
    Altijd handig n_n


    Love is more than just 4 characters.

    @ Whìt, mijn ego heeft zelfs een naam xd'
    @ Mandy, jawel kaka ik zit gewoon even op mijn andere account, Lize you know n_n
    @ overdose, op deze account toch niet, maar ik denk dat ze mijn andere bedoelde. Niet dat ik mezelf populair vind, helemaal niet zielig ben ik ook niet in tegenstelling met andere mensen hier.. > <'


    PoisonTrash on camera

    (...)

    heel veel x'D



    oké ^^


    -

    @ Whìt, mijn ego heeft zelfs een naam xd'


    ö ik ook een egonaam willen!


    -

    Kan je haar msn adres anders even PB'en maybe ken ik haar.


    Love is more than just 4 characters.

    Kan je haar msn adres anders even PB'en maybe ken ik haar.


    naar mij ook? -puppyogen.-


    -

    Laag, maar zo zijn sommige mensen nou eenmaal. Nee alle mensen hebben dat wel in zich.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ja ik ook :'D
    Altijd handig n_n


    Ik heb ze verwijderd :l ik dacht dat ze lore heette..
    Kennen jullie haar?


    PoisonTrash on camera

    Wauw, ben ik hier de enige die alleen Tara, Nicol, Krul, Melanie en Lize op msn heeft? :'D
    Nu ben ik koel.
    En dit is mijn ego :'D
    En mijn ego heet koek O.o
    En nu ben ik origineel want ik heb een egonaam ;D
    Koel he? :') Jaman, ik weet wel, ik ben gewoon een en al koel ;D

    Sorry dit moest even :$


    a figment of your imagination