• ja, ik kan mij dus niet meer uitloggen, en ik vind dit redelijk ambetant.
    Iemand nog last van dit probleem?


    Your Butt is Mine!

    nee..maar ik log me nooit uit..ik klik gewoon op kruisje van de pagina sluiten en als ik weer op Q kom ben ik nog steeds aangemeld:Y)xD

    Kun je je inmiddels alweer op de normale manier uitloggen?


    Bored.

    Kun je je inmiddels alweer op de normale manier uitloggen?

    Hmm, 'k denk het niet.
    Daarstraks wist ze me te vertellen dat ze zich alleen kan uitloggen op Internet explorer en niet op Mozilla Firefox.
    Wat raar is. Ik gebruik ook Mozilla Firefox, en tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad met uitloggen. telkens als ik op 'uitloggen' druk ben ik ook effectief uitgelogd.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Hmm, 'k denk het niet.
    Daarstraks wist ze me te vertellen dat ze zich alleen kan uitloggen op Internet explorer en niet op Mozilla Firefox.
    Wat raar is. Ik gebruik ook Mozilla Firefox, en tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad met uitloggen. telkens als ik op 'uitloggen' druk ben ik ook effectief uitgelogd.


    Ja, nu heb ik het ook. Gisteren kon ik me nog uitloggen om naar mijn ander account te gaan en nu ging dat dus niet. Misschien door de beveiliging van Mozilla Firefox?


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Ja, nu heb ik het ook. Gisteren kon ik me nog uitloggen om naar mijn ander account te gaan en nu ging dat dus niet. Misschien door de beveiliging van Mozilla Firefox?

    Lijkt me niet.
    Ik kan mij al van het begin van firefox in- en uitloggen zonder problemen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Lijkt me niet.
    Ik kan mij al van het begin van firefox in- en uitloggen zonder problemen.


    Unk, raar. En misschien de beveiliging van de computer zelf?


    You'll never dream alone. <3

    had ik ook ooit maar dan met een andere site... de amerikaanse dus quizilla.. toen heeft mijn ma al mijn verhalen en berichtjes gelezen.. Heb me nog nooit zo dood geschaamd


    rawr! I'm a pirate

    ik wel (puh)


    Hey love.

    had ik ook ooit maar dan met een andere site... de amerikaanse dus quizilla.. toen heeft mijn ma al mijn verhalen en berichtjes gelezen.. Heb me nog nooit zo dood geschaamd


    Haha! Omg! Als de mijne dat zou doen, dan zou ik flippen!


    You'll never dream alone. <3

    had ik ook ooit maar dan met een andere site... de amerikaanse dus quizilla.. toen heeft mijn ma al mijn verhalen en berichtjes gelezen.. Heb me nog nooit zo dood geschaamd


    ö, da's klote.


    Can I crash into your life?

    op school blijft ie dan knipperen op een wit scherm:S Maar ik kan er thuis wel uit:D
    Ik weet niet hoe dat komt...


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Heb ik ook =o
    en ik heb 2 accounts nu kan ik niet meer op die andere >.<
    das scheiße --'


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?