• Ik vind het hier de laatste tijd echt doodsaai. Echt waar er gebeurt bijna niets meer, forum is saai, damn breng wat leven in de brouwerij,[/hm, dat rijmt bijna.]

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (; Dude, je hebt helemaal gelijk >.<


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ga je gang. :X
    De volle 59. :'D

    ... Wat houd je tegen? ;p


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is hier toch al een paar maanden saai of heb ik wat gemist. Ik zeg niet dat er wat mis is met de regels, maar het word idd wel levenloos.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Als je het zo saai vindt,
    Ga je toch weg??


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Je hebt helemaal gelijk. ><


    Listen to what we're not saying..

    Jolla, als ik hier de volle 59 voor krijg, zijn ze geak.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als je het zo saai vindt,
    Ga je toch weg??

    indeed,
    Maar de regels zijn hier nog best relaxed, er zijn forums waar je echt veel minder mag zeggen.


    I am an idiot, I move.

    Go ahead. (':


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je hebt gelijk. Zeker 's morgens dan blijven al die forumtopics heel de tijd op dezelfde plaats staan. Zo saai.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Kan het nog saaier?
    Nee ;)


    Your Butt is Mine!

    Tsja.. ik kan wel een topicje openen met wat ik en een paar anderen hebben beleefd in Cyberland maar dat kan nogal discriminerend overkomen voor de eventuele cybergoths hier op Q.
    -grinnikt gemeen-


    No growth of the heart is ever a waste

    Tsja.. ik kan wel een topicje openen met wat ik en een paar anderen hebben beleefd in Cyberland maar dat kan nogal discriminerend overkomen voor de eventuele cybergoths hier op Q.
    -grinnikt gemeen-
    Whahah evil ben jij x]

    En ja het is behoorlijk minder de laatste tijd, maar dat komt volgens de meeste door de regels, maar die regels zijn enkel en alleen maar opgesteld omdat mensen zich misdroegen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Tsja.. ik kan wel een topicje openen met wat ik en een paar anderen hebben beleefd in Cyberland maar dat kan nogal discriminerend overkomen voor de eventuele cybergoths hier op Q.
    -grinnikt gemeen-


    Mijn alter-ego schreeuwt om aandacht. misschien kan jij hem doen zwijgen met dat topic? x_x


    PoisonTrash on camera

    (...)Mijn alter-ego schreeuwt om aandacht. misschien kan jij hem doen zwijgen met dat topic? x_x

    -denkt-
    Misschien een blogje. Want ik moet toegeven, vond het wel redelijk geniaal :'D
    En dan met nadruk dat het NIET serieus bedoeld is ^^'


    No growth of the heart is ever a waste