• Aangezien mensen nog al vaak met naamproblemen zitten, had ik deze tips even bedacht.
    1. Kijk rond op profielen, zo kom je de leukste/mooiste namen tegen.
    2. Zoek rond op google, of op babynamen sites.
    3. Vraag wat rond.
    4. Schrijf namen die je te binnen schieten, op.
    5. Soms zijn zelfbedachte namen ook heel mooi.
    6. En als je een bijzondere zoekt. Kijk dan op site's met buitenlandse namen. (Decoy)
    7. Neem namen van bloemen. (Decoy)

    Hoop dat jullie er wat aan hebben (:
    <3

    Ik neem altijd namen van mensen die ik ken, of van bekende mensen. Maar toch wel goede tips voor degene die het er wel moeilijk mee hebben. :')

    omg tnx x)
    ik was net druk op zoek x)

    ik zat net te denken. als ik me naam verander? Wat zal t dan zijn...
    Het eerste woord dat in me op zou komen x'D
    Maarja.. wel handige tips


    The economy is suffering, let it DIE!

    - En als je een bijzondere zoekt. Kijk dan op site's met buitenlandse namen.

    - Neem namen van bloemen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hihi,, je kunt ook op naambetkenissen zoeken. Dan kun je allemaal namen vinden.. een daarna ook nog wat ze betekenen Xd


    rawr! I'm a pirate

    ik zat net te denken. als ik me naam verander? Wat zal t dan zijn...
    Het eerste woord dat in me op zou komen x'D
    Maarja.. wel handige tips

    Dan zou ik ank heten als ik de eerste naam die me tebinnen schoot nam.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zoek altijd op google. Jongensnamen.in of meisjesnamen.in heb ik zo gevonden, and it's helping. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik neem altijd namen die ik gehoord heb in films of tv of uit andere boeken.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik zoek op babysites :) Meestal neem ik Ierse namen x)
    Maar soms kan je bv iets vertalen in het Fins ofzo een taal naar keuze en er dan iets aan veranderen tot je een naam vind die je mooi vind :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Goeie tips en echt iets voor mij:Y)

    Er is een baby special 2009. Met de 100 populairste meisjesnamen, en de 100 populairste jongensnamen. ^-^ En allemaal fotos van baby's van 2008. En daar staat Milla in! Mijn achternichtje! <33 [ Dat ook in mijn fb te zien is ^-^ ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    4 & 5 doe ik ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Er is een baby special 2009. Met de 100 populairste meisjesnamen, en de 100 populairste jongensnamen. ^-^ En allemaal fotos van baby's van 2008. En daar staat Milla in! Mijn achternichtje! <33 [ Dat ook in mijn fb te zien is ^-^ ]

    Ja, ons lief nichtje :p


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Mijn naam is een vlindersoort ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    - En als je een bijzondere zoekt. Kijk dan op site's met buitenlandse namen.

    - Neem namen van bloemen.

    Uhu, je hebt wel mensen die echt naar bloemen noemen, 'k ken zo iemand.


    If you had never come out of the blue, I would've stay