• Om te zien, hoe sommige meisjes hier op Q zich gedragen als er een jongen arriveert. Haha, nee damn ze zitten vast te slijmen bij een meisje, maar oke. ik blijf het dus echt zo grappig vinden.

    ^^
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Had ik al een topic over (A) Maar het blijft geestig x}

    Ja, vind ik ook x]
    Ik heb contact met een jongen van Q, en hij word aangevlogen door gbtjes als hij online is O.O


    Your make-up is terrible

    Ja, vind ik ook x]
    Ik heb contact met een jongen van Q, en hij word aangevlogen door gbtjes als hij online is O.O

    das waar ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Nogal Meestal gaat dat zo,

    HAAI
    wist je dat je DAMN HOT BENT!;O
    doeeii

    en dan natuurlijk van die duizend xxxxxooxx

    Naja wathever,Jongens zijn ook mensen?

    xox


    I'm locked away inside this grave

    Geniaal.

    Ik vind het zooo grappig xD


    We can only learn to love by loving.

    Ze kunnen beter zeggen.

    Is het goed dat ik je kom onder kwijlen? Ook al weet ik wel dat je een meisje ben, ik blijf het leuk vinden.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Gelukkig ben ik de énige normale hier op Q.Als je mijn groot duister geheim niet meerekent natuurlijk.
    Maar je hebt wel gelijk,en dan verschieten ze ervan hoe weinig jongens er hier zijn...


    The soul needs autumn.

    Boe. and I agree. Liet me een beetje gaan vandaag en enkele van die mensen hier weten dat wel. (:


    PoisonTrash on camera

    whehe maar dat kotm omdat jongens hier op Q meestal leuker zijn dan de meiden p Q xD
    like,ze hebben meer gevoel dan normale jongens xD
    xx.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ja da's wel waar.mijn broer heeft namelijk ook een account op quizlet.alleen komt hij er niet zo veel op.xD misschien is dat 1 van de redenen waarom hij zo weinig online is.xD


    Life is a bitch, but make sure that bitch is beautiful

    Gelukkig ben ik de énige normale hier op Q.Als je mijn groot duister geheim niet meerekent natuurlijk.
    Maar je hebt wel gelijk,en dan verschieten ze ervan hoe weinig jongens er hier zijn...


    whoee wees blij dat je normaal bent !
    was ik maar zoals jij
    dus niet --'
    zomaar zegje dat like je kent iedereen hier op Q


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    whehe maar dat kotm omdat jongens hier op Q meestal leuker zijn dan de meiden p Q xD
    like,ze hebben meer gevoel dan normale jongens xD
    xx.


    Omdat ze meisjes zijn. Logisch !


    PoisonTrash on camera

    (...)

    Omdat ze meisjes zijn. Logisch !

    if you say so x)
    het boeit me allemaal niet zolang ze maar normaal doen :Y)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    whehe maar dat kotm omdat jongens hier op Q meestal leuker zijn dan de meiden p Q xD
    like,ze hebben meer gevoel dan normale jongens xD
    xx.

    ja tuurlijk.. omdat het meisjes zíjn.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.