• Zijn jullie gelukkig met jullie leven

    x]


    Special Love <3

    Ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bedoel je diepgaant of oppervlakkig? Want gelukkig zijn als je bijv. ruzie hebt of huiswerk maakt vind ik like.. retard. Dus, wat bedoel je?


    Wie du mir, so ich dir.

    ik ben gelukkig,
    ik vecht voor mensne waar ik om geef, en van houd.en die in me hart zitten. en natuurlijk voor mijn droom


    Some angels have no wings.

    Bedoel je diepgaant of oppervlakkig? Want gelukkig zijn als je bijv. ruzie hebt of huiswerk maakt vind ik like.. retard. Dus, wat bedoel je?


    Nou gewoon. ben je gelukkig met je leven ik bedoel niet echt van 1 onderwerp uit je leven maar alles wat erbij hoort


    Special Love <3

    (...)

    Nou gewoon. ben je gelukkig met je leven ik bedoel niet echt van 1 onderwerp uit je leven maar alles wat erbij hoort
    Want als ik zo lees hoe iedereen hier reageerd vind ik het behoorlijk oppervlakkig. Nou ik ben op dit moment niet bepaald blij met mijn leven, maar het geeft nog wel net genoeg voldoening om te behoren tot goed. Ik denk dat iemand die nog jong is niet kan zeggen of die gelukkig is of niet. Want wat is nu het gevoel geluk? Het 'echte' gevoel.. Ik durf te wedden dat nog nooit iemand dat hier ervaren heeft. Want het is niet zomaar vrolijk, heel blij, of heeeel goed voelen, of euforisch zijn.


    Wie du mir, so ich dir.

    Soms


    it's true; i love you.

    Gelukkig ben je niet op het ene moment, en dan ongelukkig op het andere.
    Er zijn mensen die bijv. hun moeder verliezen, maar nog steeds gelukkig zijn.
    En mensen die de loterij winnen, maar nog steeds ongelukkig zijn.
    Het ligt aan de persoon, en hoe die omgaat met problemen. Niet met hoeveel problemen die persoon heeft.
    Dus je kunt niet ongelukkig zijn als je veel huiswerk hebt, dan voel je je alleen op dat moment even kut.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Iedereen heeft wel eens hun momenten dat ze denken "fuck the world, ik heb er geen zin meer in" :'3..
    Maar over het algemeen benk wel blij met mn leven, ik bedoel kheb 2 ouders die om me geven, een huis, genoeg geld èn een lief vriendje, dusja ..


    I don't need words to feel those lips.

    Ja

    Ik heb de beste vrienden die ik me kan wensen,haal goede cijfers op school en heb eindelijk meer een band met mijn ouders en broer gekregen. ook heb ik eindelijk een hond na 10 jaren lang zeiken en voel ik me voor het eerst ergens echt thuis


    We can only learn to love by loving.

    nee
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Valt mee. Sommige dagen heb ik echt van; God, iedereen haat mij! En andere dagen van: Yeah! Mijn leven is perfect!

    Tja, dat hangt ervan af wat je verstaat onder 'gelukkig zijn'. Ben ik blij met wat ik doe in mijn dagelijkse leven? Ongeveer wel. Ben ik dan gelukkig? Geen idee. Ik voel me namelijk niet 'heel', uit één stuk. Er is iets wat ik mis. Er zijn te veel omstandigheden die niet juist aanvoelen. Te veel keuzes die gemaakt zouden moeten worden, maar die ik ontloop. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik weet niet, ik denk dat mijn leven momenteel gewoon te ingewikkeld is om te kunnen zeggen of ik gelukkig ben of niet.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Jazekers.

    Ligt eraan.. Je kan niet altijd even happy en blij zijn right ?


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Vroeger niet,
    nu wel. (:

    Ik ben veel vrolijker geworden door Quizlet.