• Dearest people!
    Ik ben nogal in shock omdat ik opeens, zomaar opeens een berichtje van Mika [Opsessed] kreeg waar in stond dat ze haar account ging inactiveren. Weet soms iemand wáárom ze weggaat (huil)? Ze was zó'n lief meisje! Please, weet iemand het?
    <3

    Ze heeft het toch al vaak gedaan? je hebt haar toch op msn?


    PoisonTrash on camera

    Mika betekend plastic zak XD

    - geen idee


    Life is hard and then we die

    Ja, dat weet ik.

    Maatje? Waaromis ze nu weg [/Pb?]

    Mika betekend plastic zak XD


    Ik ging dood toen ik dat hoorde van mn pa een keer.:$


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Haha, ja dat betekend Plastic zak xp we missen een plastic zak xd'


    PoisonTrash on camera

    Nee, Quizlet heeft recht om het te weten. Ze wou rust, en zoals ook al in haar Blog stond 'Ze voelde zich niet thuis, hier' daarom heeft ze haar account geinactiveerd & er hebben natuurlijk ook meerdere dingen een rol in gespeelt. Don't worry. Het spijt haar, zegt ze.

    Maar waarom zei ze da ons dat niet persoonlijk? I mean, ik dacht dat ze gewoon niet meer op Q. ging komenen haar account ging laten bestaan?

    Was ipresiepe ook haar plan, maar ze vond het onzin. Haar quizen werden toch niet meer gemaakt, en ze zag het er niet echt in, om haar account te laten bestaan.
    [en eigelijk wou ze dat jullie haar gingen vergeten, omdat dat beter zou zijn :X]
    En op msn & hyves hoef je haar ook niet meer proberen te bereiken, want believe me. Ze is een bitch, en zal niet reageren.

    Naja, ik vind het al heel wat dat ze er geen aandacht mee heeft gevraagd op het forum. Dat doen mensen puur om te kijken of er dan personen zijn die vragen of ze wilt blijven. Trouwens, ze komt heus wel terug.


    Life is hard and then we die

    @Barbara
    Haar vergeten? Nadat ze me áltijd hielp als ik diep in de problemen zat? Onmogelijk.

    Believe me, girl.