• Dit klinkt misschien raar maar: ik voel me niet mezelf. Niet in de zin van dat ik een ander geslacht wil ofzeu. Maar alles wat ik doe dat voelt gewoon niet als mezelf. Ik weet gewoon even niet meer wie ik ben -.-
    Ik hoop dat jullie me snappen, en zoniet maakt niet uit maar dit moest ik gewoon even kwijt.
    Iemand misschien tips hiervoor? $:

-

Ik heb geen tips. Maar het lijkt me best kut en niet leuk voor je. ö
    Hopelijk voel je, je gauw jezelf weer!

Midlifecrisis. (cat)

Hello, I'm Henry.

Ik ken dat, soms heb ik dat ook wel eens. Doe iets, wat je vroeger deed. Bij mij ging het altijd vanzelf over.

Ik weet hier ook niet echt iets op, sorry ):
    Ja, ehm, een dagje voor jezelf nemen en bedenken wat jíj nou leuk vind als je dat nog niet doet.
    Sorry dat ik zo'n vage reactie plaats :$
    Veel succes in elk geval (:

Red Bill geeft je vleugels <3

Alles op een rijdje zetten, ik weet het ook allemaal niet meer zo goed :S
    en ik wil nog is slape zonder nacht merries :S

Your Butt is Mine!

Iedereen heeft zo af en toe wel eens zo'n moment. Ik in ieder geval wel, dus ik ga er maar vanuit dat het normaal is. Haha. Nou weetje, gun jezelf wat rust en tijd. En vooral tijd om jezelf dan wel te vinden, als je niet meer wie of wat je bent of hoe je in elkaar zit. Forceer niks, dat komt allemaal vanzelf wel weer goed. En dat komt niet in een dag. Zoiets kost gewoon even tijd.

Maar het komt wel weer goed.

x.

Wie du mir, so ich dir.

Ga jezelf zoeken.

Bored.

Ga jezelf zoeken.

Jha, dat zijn de woorden die ik zocht =]
    Alleen jij bent slimmer blijkbaar (N)

Red Bill geeft je vleugels <3

Midlifecrisis. (cat)

Nou, laten we hopen van niet :p

-

Midlifecrisis. (cat)

Dan zit ze nu op het midden van haar leven. Lijkt me best kut.

I clicked my heels and wished for you.

sinds waneer heb je dat gevoel, en met wat?
    als je daar over nadenkt. en alles op een rijtje zet..

soms heb ikhet ook. maar dan ga ik heel erg twijfelen wie ik wel ben en hoe ik mezelf weer kan worden

Love is the movement <3

heb ik soms ook wel eens alleen ik kan er niet over praten wnt dan zegt mijn moeder meteen je bent gek enzo stuur je naar een pschiater -.-

Ik had het vorig jaar ook. Had ook wel met andere dingen te maken. Maar uiteindelijk komt alles toch weer op zzijn pootjes terecht en vin je jeezelf wel weer trg. De puberteit zit daar ook voor iets tssen. (:

A. ikmisje.