• Ik heb me net aangemeld op Quizlet, maar hoe wat? Huh? Is dit een site met Tokio Hotel ofzo? Please leg me ff wat dingen uit


    Avril Lavigne - Why Moet je luistern

    NOO man, dit is een quizjes zite, helaas wordt het overspoelt doo TH

    er zitten hier veel alto's, TH-fans, J-rock-fans, JB-fans, Twilight-fans..

    maar dat betekend niet dat iedereen zo is ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Nee, geen TokioHotel site, maar er zitten toch wel heel veel fans.
    Vragen, meld je maar bij iemand.
    Op een paar na (of meerdere) is iedereen behulpzaam enzo ^^

    Dit is een site met quizjes, fanfiction. Voornamelijk Tokio Hotel, JOnas Brothers, Cinema Bizarre, en momenteel Twillight. Rechts boven in de hoek staat een tokio hotel filter, als je die aan zet, dan word meer en deel van de quizjes eruit gefilterd, mocht je geen tokio hotel quizen willen zien/lezen. Als je vragen hebt kun je altijd naar de moderators gaan. Zij zijn de personen met de roodkleurige naam, rechtsonder op de site.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dit is een site waarop je quizzen kan maken en die van andere kan doen. Je heb dit forum, je hebt blogs waar je van alles en nog wat kan doen, je hebt een foto boek, je kan contacten maken via het gastenboek of door prive berichten, en er zijn veel series in quiz-vorm.

    Ja, een tijdje terug was hier een tokio hotel hype, zowat iedereen schreef verhalen over Tokio Hotel. Dat word langzaam wat minder..

    Als je nog vragen hebt PB me maar (nerd)

    Kijk.. Er zijn van die overdreven gekke gestoorde tokiohotel fans. Daar moet je je niks van aan trekken ;á sorryporry fans!

    Nee, je kan verhalen schrijven. Gedichten. Maar ook échte quizen. Jammer genoeg zijn die hier nauwelijks meer. Er staat een balk rechts:
    Profiel: Dat is jouw profiel, je kan hem ook bewerken.
    Fotoboek: Duidelijk
    Inbox: Daar kan je pb (priveberichten) sturen naar iedereen
    Resultaten: Daar staan alle quizen die je hebt gemaakt
    Favorieten: je kan een quiz in de favorieten zetten
    Quizlets: Jouw eigen gemaakte quizlets.
    Vriendenlijst: Duidelijk


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Wat ze hierboven dus zeggen,

    Wat ze hierboven dus zeggen,

    Droogkind ^^

    Oké. Ik ben wel fan van TH en CB. Maar dank jullie voor hulp! Ik heb altijd mijn buurmeisje (Sjeel die net als ene gek op de duur ramt) die me helpt. Dus ik denk dat ik er wel een beetje uit kom :D (leuke smilies) XD


    Avril Lavigne - Why Moet je luistern

    Oké. Ik ben wel fan van TH en CB. Maar dank jullie voor hulp! Ik heb altijd mijn buurmeisje nog die me helpt. Dus ik denk dat ik er wel een beetje uit kom :D (leuke smilies) XD
    Sjeel neem ik aan x]? Oe wacht nu ga ik even reclame maken bij jou x].. Ik heb een verhaal waar cinema bizarre/tokio hotel allebei in voorkomen. Het heet the product of a dysfunctional family en je vind het op mijn profiel. Als je de link moet hebben stuur je me maar een berichtje dan stuur ik hem je wel.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Sjeel neem ik aan x]? Oe wacht nu ga ik even reclame maken bij jou x].. Ik heb een verhaal waar cinema bizarre/tokio hotel allebei in voorkomen. Het heet the product of a dysfunctional family en je vind het op mijn profiel. Als je de link moet hebben stuur je me maar een berichtje dan stuur ik hem je wel.

    O-ho. Dat mag niet Kirsten. Dat mag alleen op in het promotie deel van het forum (A)

    (...)
    O-ho. Dat mag niet Kirsten. Dat mag alleen op in het promotie deel van het forum (A)
    :X zie het dan als een tip voor een nieuwe user ipv reclame x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Sjeel neem ik aan x]? Oe wacht nu ga ik even reclame maken bij jou x].. Ik heb een verhaal waar cinema bizarre/tokio hotel allebei in voorkomen. Het heet the product of a dysfunctional family en je vind het op mijn profiel. Als je de link moet hebben stuur je me maar een berichtje dan stuur ik hem je wel.

    Oké denk dat ik hem wel ga maken :D


    Avril Lavigne - Why Moet je luistern

    Maar... pas op! Er zijn hier allemaal VRESELIJK strenge regeltjes. Als je die overtreed krijg je op je dondertje ;'D


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)
    Oké denk dat ik hem wel ga maken :D


    en de mijne dan? ;O
    ['aa] grapje^^
    ik heb alleen een serie zonder beroemdheden ;P


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Maar... pas op! Er zijn hier allemaal VRESELIJK strenge regeltjes. Als je die overtreed krijg je op je dondertje ;'D

    Da ken ik ja. Forum ban al gehad en stuk of 4/5 waarschuwingen xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3