• Ik heb een liefdesverhaal naar mijn crush gestuurd, daar stond in dat ik al lang gevoelens voor hem had enzo. Ik was omgekregen. De wereld draait ook verder zonder hem. Ik moet het weten, alleen is hij de hele vakantie weg. -_-' Ik heb er een beetje spijt van.
    Domme zet of goede zet?

    Ik vind het een goeie zet aangezien je nu gaat weten waar je aan toe bent.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nouja,,

    Teminste
    Stap veddeR?

    xox


    I'm locked away inside this grave

    deed ik ook met jongen..met valentijnsdag was ik op vkntie en toen heb ik die dag een mailtje gstuurd met datik em wel leuk von maar toen zei hij terug we zien wel....hmm...was ik niej echt blij mee..maar die woensdag werd ik opeens 2x gbeld door onbekend nr (bleek dus dat mij beste vriendin mijn nr aan hem had gevenexD) en ik hem smsen en toen hebben we die avond 2 uur gbeldxD en gister ben ik met em naar defilm weest en toen zei hij dat hij mij ook wel leuk von :$

    maar dit heeft nix met jou te makenxD
    kbedoel dat het een goede zet was, hij weet nu in ieder geval wat ie van jou kan verwachten;)
    nu hij nog


    Music is my drug, I need it all the time!

    Overtuigd, Babs ? Je moet in jezelf geloven, dan komt alles goed hoor..
    xd'


    PoisonTrash on camera

    Domme zet in de betekenis van: Je had het later moeten doen, nu vraag je j e steeds af wat hij ervan zou denken, en heb je nog zo'n vakantie om je dat af te vragen.
    Maar voor de rest is het een goede zet^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay