• Nou ik fietste door het bos met twee vriendinnen en toen opeens reed er een klasgenoot van mij KEIHARD langs ik schreeuwde:"Hee wat is er?!" hij zo: "DIE VENT SPOORT NIET!"
    Toen kwam er een ouwe achter ons rijde di begon te lulle over stoeptegels en mooie meisjes. en toen zei ie: "Je moet noooit met ne neger meegaan alleen met ne blanke" (jh hij was blank) toen schreeuwde ie opeens kiehard: "GEVANGENIS!"
    Toen ging ie verder lullen en toen wassie weg.

    Eng o.o


    Candycorekid.

    weird Oo
    men ik zou snel weg zijn


    You're a star in heaven.

    O.o


    -

    Ik konnie weg en elke keerals wij weg probeerden tegaan kwam hij achter ons aan T.T


    Candycorekid.

    Ik konnie weg en elke keerals wij weg probeerden tegaan kwam hij achter ons aan T.T


    ok dat is écht eng


    You're a star in heaven.

    vorig jaar altijd als ik naar school fietste was er daar altijd een man aan het lopen met een paraplu. en hij zat altijd te schreeuwen en schelden en zwaaide met de paraplu, en dan moest ik hem inhalen en dan keek ie me altij heel boos en eng aan!!


    Als je maar een ananas hebt..

    Ohmyngay >,< Als je zo'n gast achter mij stuurt loop ik gillend weg, I swear. Ik kan écht niet tegen van die vieze ventjes enzoo Ô_ô Creepz>,<

    creepy O.o


    I am an idiot, I move.

    Wtf' Freakkyyyy.


    I live for the applause, you will die for it.

    Daar had ik bij willen zijn x'D
    Geniaal


    The economy is suffering, let it DIE!

    Whahahaha bij ons rijd er ook áltijd een zwerver rond, endan roep je ''POLITIEE!'' endan hoor je echt zo van ''MWHAHAMWHA'', niet te verstaan :'3. En vanmiddag ging ik boodschappen doen met m'n moeder omdatk me toch verveelde, entoen stond er een enge man buiten, toen kwam er nog zo'n gast bij staan, ging tegen 'm lopen schreeuwen, was ook niets van te verstaan, m'n moeder en ik lachte ons dood :'3


    I don't need words to feel those lips.

    omg te grappig gewoon x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Omg, moet hilarisch zijn geweest ;x

    weird!o.O

    Vage engerd, maar lijkt me wel grappig. x'D

    Zo iemand hebben we ook in de buurt.

    zegt hele rare dingen. O.o