• Jah, ik moet dus straks naar de muziekschool en ik heb er echt totaaaal geen zin in -_-

    maar anyway, nu mijn vraag: wie gaat er hier nog naar de muziekschool, of wie leert het zelf/volgt privéles/... en welk instrument bespeel je?

    Véél succes :Y)Ik zit in een héle grote twijfel om op Piano-les te gaan. (Al een paar jaar aan het denken....) Veel zeggen dat het SAAI is, maar... Ik vind het toch een gaaf 'instrument' en wil het ook goed kunnen..


    I live for the applause, you will die for it.

    ik ook -_- en al die andere kinderen zijn zo ontzettend kinderachtig ik kan die echt niet uitstaan x3 Maar ik ga er volgende week mee stoppen.(A) en daarna naar een andere.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik heb priveles van mijn muziekleraar ;D
    Ik speel zelf [heelvals] gitaar.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb een kiebord. Ja zo schrijf ik het das leuk :Y)


    Candycorekid.

    @ Psych: hehe dankje xD Ik vind piano een heel mooi instrument. ik heb ook getwijfeld om dat te doen, maar heb dan gitaar gekozen, omdat mijn broer ook gitaar speelde -_-

    Ik heb dat 4 jaar moeten doen van me ouders. Haatte het, vond het zo saai om steeds noten te lezen. x'D
    Dan was het nog tof dat je in het 2e jaar een instrument mocht bespelen, had toen voor gitaar gekozen. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben naar de muziekschool geweest voor 7 jaar. Maar nu ben ik ervanaf en moet ik enkel nog piano spelen.

    Dus ik speel piano.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ben zelf thuis wel af en toe op Keyboard bezig :Y).


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zit op muziekschool, leer elektrisch gitaar en zit met nog iemand in een les, met twee dus ^^
    één keer per week, en ik ga er met plezier heen =]


    believers never die.

    Véél succes :Y)Ik zit in een héle grote twijfel om op Piano-les te gaan. (Al een paar jaar aan het denken....) Veel zeggen dat het SAAI is, maar... Ik vind het toch een gaaf 'instrument' en wil het ook goed kunnen..

    Ik zit zelf op pianoles :-0
    in het begin is het wel saaiig maar als je het beter kan is het echt leuk om te doen heur =O


    Mew <3