• Het is mij opgevallen dat ik véél als 23ste een bericht plaats, en de laatste tijd kom ik gewoon vaak het cijfer 23 tegen. En dát vind ik eng, want ik ben op de 23ste geboren, ha. Iemand ook zoiets dom opgemerkt bij zichzelf?

    Edit.

    Ik heb zonet mijn geboortejaar opgeteld and guess what; 1+9+9+4= 23


    -

    (...)


    Euhm, ik sterf op 23/06/2023, dan verjaar ik die dag. En omg, god ik wil nog niet dood ö haal die vieze demoon uit mijn lichaam.

    Maar ik koos 05 omdat 5= 2+3 en weetje? dat is ook 23 :P er zit overal een theorie achter, maar oké oké, ik zal die demoon uit je lichaam halen :)

    (...)
    Maar ik koos 05 omdat 5= 2+3 en weetje? dat is ook 23 :P er zit overal een theorie achter, maar oké oké, ik zal die demoon uit je lichaam halen :)


    ik heb een andere theorie;

    6= 2 maal 3 maal 1 :Y)
    en doe me geen pijn hea!


    -

    (...)

    ik heb een andere theorie;

    6= 2 maal 3 maal 1 :Y)
    en doe me geen pijn hea!

    Waarom moet dat nog eens maal één? xD
    en eeh, ik moet nog even nadenken hoe ik het ga doen :) want men laatste slachtoffer eeh ... :$ Klant bedoel ik dus, is weg van deze wereld, maar dat wel zonder demoon ^^

    (...)
    Waarom moet dat nog eens maal één? xD
    en eeh, ik moet nog even nadenken hoe ik het ga doen :) want men laatste slachtoffer eeh ... :$ Klant bedoel ik dus, is weg van deze wereld, maar dat wel zonder demoon ^^


    omdat 6 nog altijd gelijk staat aan 3+3, maar vermits ik 2 en 3 heb gebruikt, moest ik 1 nog gebruiken, snap je? ^^
    En ö, ik ga wel naar iemand anders toe dan !


    -

    (...)

    omdat 6 nog altijd gelijk staat aan 3+3, maar vermits ik 2 en 3 heb gebruikt, moest ik 1 nog gebruiken, snap je? ^^
    En ö, ik ga wel naar iemand anders toe dan !

    Nee!! Echt waar het gaat me lukken deze keer ..
    Vertrouw me (nerd)

    (...)
    Nee!! Echt waar het gaat me lukken deze keer ..
    Vertrouw me (nerd)



    maar wat als ik dood ga? ö. Dan moet je me opereren op de 23ste :Y)


    -

    (...)


    maar wat als ik dood ga? ö. Dan moet je me opereren op de 23ste :Y)

    OMG! waarom staat dit toppic plots Off-toppic --'
    Teleurstelling
    Maar inderdaad, we gaan het op de 23e doen :P
    ik bereid me ondertussen al voor met enkele dagen meditatie

    (...)
    OMG! waarom staat dit toppic plots Off-toppic --'
    Teleurstelling
    Maar inderdaad, we gaan het op de 23e doen :P
    ik bereid me ondertussen al voor met enkele dagen meditatie



    whaha.
    het staat off-topic omdat we afwijken van het getal 23 ofzo? I don't get it ^^
    Achja, het is je geraden dat ik blijf leven, anders kom ik in je huis spoken :Y)


    -

    (...)


    whaha.
    het staat off-topic omdat we afwijken van het getal 23 ofzo? I don't get it ^^
    Achja, het is je geraden dat ik blijf leven, anders kom ik in je huis spoken :Y)

    Je weet me lekker toch niet wonen (puh)

    geesten weten alles :Y)


    -

    Dat lijkt me wel apart, ja.
    Is gewoon toeval.
    Maar ik heb zoiets nooit meegemaakt, volgens mij.


    Can I crash into your life?