• Rukiye had met iedereen afgesproken dat als zij zou zeggen: Laat je horen! Dast wij dan met zijn allen HOPPAAAAAAAAAAAAA gingen schreeuwen, van die reclame. zo gezegd zo gedaan, alleen de halve klas gilde maar, ik hoorde bij de luidruchtige helft. dus die man: ja ga er maar uit, allemaal! en toen waren we beneden, komt Delio: Ja dankzij jullie heeft de hele klas week schorsing, Stoffels [/afdelingsmanager] gaat brief sturen naar ieders ouders. Maar we zieken die man al het hele jaar.
    Dus Naomy en de rest van 3VU heeft lekker 2 weken vakantie. :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Moet je trots op zijn.

    haha..xD^^

    Whaha x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Moet je trots op zijn.


    Ben ik ook.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Alleen door Hoppa, ik moest er een leraar voor slaan. En ik kreeg maar 3 dagen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Alleen door Hoppa, ik moest er een leraar voor slaan. En ik kreeg maar 3 dagen.


    Achja, HOPPAA is leuk, maar hij id gewoon humorloos :Y) Anyway, ik heb ook een leraar in zijn gezicht gespuugt en toen moest ik naar een andere klas, hij was mijn menoter eerst en had een boekje voor mijn neus verscheurt, maar het was MIJN boekje, uiteindelijk neit geschorst.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ö


    You move me ......... Kurt

    Alleen door Hoppa, ik moest er een leraar voor slaan. En ik kreeg maar 3 dagen.
    maar naomy zit op dezelfde kutschool als weer ik eerst opzat. :'D

    (...)maar naomy zit op dezelfde kutschool als weer ik eerst opzat. :'D


    Inderdaad! In de zevende hel hadden we altijd terror, die mensen weigerden ons xD maar, ken je Smith? [/geeft Bio] hij heeft ons laten schorsen, like, I don't care, ik ehb 2 weken. :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Inderdaad! In de zevende hel hadden we altijd terror, die mensen weigerden ons xD maar, ken je Smith? [/geeft Bio] hij heeft ons laten schorsen, like, I don't care, ik ehb 2 weken. :Y)

    7e hel is kut. ^^
    hmm, wel qua naam. maar hij geeft geen les op t vwo. (nerd)

    Hoe stoer ...

    omg naomy sukkel x'd

    (ik ben Jacqueline voor het geval je dat niet wist (A))


    -

    werd je daarom al geschorst?
    bij ons toen zo'n jongen andere jongens haar in de fik zette.. (x


    it's cool to know nothing.

    werd je daarom al geschorst?
    bij ons toen zo'n jongen andere jongens haar in de fik zette.. (x

    Bij ons is da onlangs ook gebeurt xD heel de klas stonk gewoon, en wij allemaal lachen natuurlijk =D

    @ Jalissa: vreselijke man xD
    @ Domino: ik weet ^^
    @ Jacq: Wat nou sukkel? Zoiets heet humor!
    @ Marloes: Ah joh, die emnsen op mijn school sporen niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3