• volgens mijn moeder ik me niet zo aanstellen. want zij wil vanavond pannekoeken eten maar ik kan daar niet tegen want dan word ik misselijk :X ik kan namelijk niet goed tegen eten met veel vet erin dan ga ik over mijn nek

    en mijn moeders pannekoeken zijn heel vettig dus ik vind dat ik me niet aanstel x_x


    We can only learn to love by loving.

    Haha,
    Pannekoeken zijn vies :X.
    Maarja, mijn moeder kan ook zo zijn --'
    Bestvervelend soms x'D


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ocharme. Uhm.. Zeg dat je al hééél misselijk bent (doe de hele dag al een beetje ziekjes) en dan hoef je er misschien geen te eten?


    I Breathe No More..

    @Breathe
    Omg xD dat lukt me niet ik ga strx nr mijn beste vriend enz xD en dan ben k altijd fcking hyper

    @Billicious
    idd x_x ik vind ze zo ranzig xD


    We can only learn to love by loving.

    @Breathe
    Omg xD dat lukt me niet ik ga strx nr mijn beste vriend enz xD en dan ben k altijd fcking hyper

    @Billicious
    idd x_x ik vind ze zo ranzig xD


    Uh.. Uh.. Uh..
    Barst in snikken uit boven je pannekoek en vertel dat je een trauma hebt opgelopen aan pannekoeken toen je nog heel klein was, je een nare nachtmarrie over ze had. Huil gewoon heel dramatisch en voilà: weg pannekoek! xD


    I Breathe No More..

    (...)

    Uh.. Uh.. Uh..
    Barst in snikken uit boven je pannekoek en vertel dat je een trauma hebt opgelopen aan pannekoeken toen je nog heel klein was, je een nare nachtmarrie over ze had. Huil gewoon heel dramatisch en voilà: weg pannekoek! xD

    Omg jij bent gestoord xD en ik vind het een geniaal plan xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Omg jij bent gestoord xD en ik vind het een geniaal plan xD


    Het zou toch wel kunnen werken? =)
    Een beetje overdrijven kan geen kwaad hè? Probeer ook iets als:

    "Mam, hoe graag ik het ook zou willen, ik kán het gewoon niet! *huilt harder* Ze kijken me aan, het vet dat langs hun bruine lichaam druipt.. Ze willen me pakken, ze willen me vermoorden! *zet grote ogen op en krijst* Nee! Nee! Niet ik!"


    I Breathe No More..

    Pannekoeken zijn vies x:
    Dus ik geef je gelijk neem gewoon brood ofzeu.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Schraap het vet eraf (:


    -

    Zorg ervoor dat je ergens anders eet?


    No growth of the heart is ever a waste

    Als dr niet tegen kan. Dan kan je dat niet ^^
    .


    People who are meant to be together always find each other in the end.