• een klasgenoot van mij is 12 en ze laat een tongpiercing zetten aanstaande zaterdag, ik vind het gewoon niet kunnen, en ik weet dat het haar leven is, maar je kan toch wel wachten tot je 15de ofzo?. Ben ik nou de enige die het zo raar/dom vind of zijn der ook andere?

    Wow is dat nie wat te jong?hier mag je op je 12 ng nie eens ee piercing.


    it's true; i love you.

    Kijk, ik ben 13 en ik wil ook een piercing, snake bite's alleen vind ik mezelf te jong en mag ik het niet. Ik krijg morgen wel een oorbel bovenin mijn oor maar bij de meeste zaken geld dat niet onder de piercings en het is niet in je gezicht. Als zei werk wilt hebben moet ze haar piercing ook uitdoen en in het begin moet ze dat ding inhouden anders groeit het netzosnel weer dicht als dat hij erin kwam. Ofterwijl: ik vind het ook niet kunnen!

    Een tongpiercing op je 12e?ö
    Erg jong...

    ik mag net een neuspiercing man ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    Nja, als zij dat leuk vind ;-]
    Iemand die ik ken had volgens mij echt helft basisschool al een neuspiercing ofzo, dat vond ik pas vroeg. =O


    Mew <3

    (...)

    ik geef me mening, altijd het zelfde hier in nl! de een weet beter dan de ander? in en ik snap het punt niet, want zoo dra dat meisje en tongpiering wilt op de 12de dan is het gelijk: wel een beetje jong.. kom op zeg! dat is leuk om te horen helemaal lekker afgekraakt woorden door menensen met ogh jah het is wel jong! en misschien heeft er geod genoeg over naa gedacht! en snapt ze de riscos?( schrijf ik dat goed?) .....Dus ik snap julie halve punt niet,, het s julie lichaam niet!@

    Als je zo reageerd, reageer dan gewoon beterniet ^^
    Wij vinden het te jong
    ja So what ?
    Miss is de persoon die deze topic is begonnen wel bezorgd

    En alsnog is er geen reden om zo fel te reageren
    want het kan naar overkomen


    I solemny swear i am up to no good

    Het is maar een piercing hoor... Misschien is ze dan wel nog niet helemaal volgroeit, maar dan mag ze nog wel zo'n ding. Ik had ook heel jong al een piercing, en na al die jaartjes ben ik er nog steeds blij mee. Volgens iedereen staat hij me goed. Leeftijd maakt dus eigenlijk niet zo heel erg veel uit. ;)


    Scream for mercy!

    waarom zou dat zo raar zijn? 12 is niet heel jong en ze moet het vooral zelf weten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    tis jong.. maar als zij der gelukkig van word >< oke ik had ook op me 11e me neuspiercing al daar niet van maarja tog anders dan tong. [die ik nu ook heb xD]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    laat dr toch. Het is haar lichaam.

    als ze hem niet meer wil, kan ze hem er gewoon weer uithalen.

    x

    op zich wel jong;
    maar als ze het goed overwogen heeft;
    dan is het neit zo erg, toch?


    it's cool to know nothing.

    Ik vind dat zij zelf mogen weten wat hun doen :]
    12 jaar is best jong maar okee :]

    waarom zou dat zo raar zijn? 12 is niet heel jong en ze moet het vooral zelf weten.


    Hallo ik ben ook 12 hoor, en ik mag niet eens een tweede gaatje, dus laat staan een tongpiercing

    Ik keeg op m'n 13e een navelpiercing.
    ö.
    Is dat dan ook te vroeg? x'D
    Maarja, 12e is inderdaad wel te vroeg voor een tongpiercing. (:

    eigenlijk wel
    als je mij bekijkt.. 14 en ongepierct XD


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)ik geef me mening, altijd het zelfde hier in nl! de een weet beter dan de ander? in en ik snap het punt niet, want zoo dra dat meisje en tongpiering wilt op de 12de dan is het gelijk: wel een beetje jong.. kom op zeg! dat is leuk om te horen helemaal lekker afgekraakt woorden door menensen met ogh jah het is wel jong! en misschien heeft er geod genoeg over naa gedacht! en snapt ze de riscos?( schrijf ik dat goed?) .....Dus ik snap julie halve punt niet,, het s julie lichaam niet!@

    Op topics die geopend worden mag je je mening geven. Jij geeft de jouwe, wij geven de onze.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een extra oorbel of twee tot daar toe maar een tongpiercing ofsoo is écht wel erg jong :Y)