• ik ben altijd heel bang voor commetaar op mijn stem, end at ik neit kan zingene n dat iedereen het stom vindt klinken. en toch vindt iks tiekem dat ik het wel kan. wie heeft dat nog meer?



    oewja ik wil van die angst af dus sit ik nu vet erg te oefenen en dan ga ik met groepje mee doen aan junior song festival. en jaaah ik ben nu weer bang dat vrienden dit lezen ofzo maja ik ga denk ik wel van die angst afkomen xD


    hebben jullie dit ook? die angst?

    Eerlijk?
    Ik vind dat ik super kan zingen! Maar als ik optredens geef, dan daalt dat vertrouwen en vind ik altijd dat ik walgelijk zing! >,< Echt raar, maar de ene keer vind ik het mooi en de andere keer vind ik mezelf op een kat vergelijken! Terwijl het hetzelfde klinkt als anders! >_<


    You'll never dream alone. <3

    ik zing ook heel vaak, ik heb elke woensdag repetitie, en ook zing ik bijvoorbeeld in de kerk, bejaardetehuis, concerten enz

    maar zelf vind ik ook dat ik zo vals zing als een kraai maar mijn moeder denkt er anders over
    ik wil ook niet verder gaan als zangeres ofzo dat lijkt me niks

    plz geen commentaar ofzo want ik wil hier niet mee opscheppen ik vertel gewoon de waarheid danku

    back to the point..




    suc6! :P

    xx

    Nee!
    Ik kan gwn nii zingen!XD
    Mr ik zing te graag; loop dan zo op school rond en zing zo wa.XD
    Het kan mij nii schele wa iedereen denkt. ^^


    If music be the food of love, play on!

    ich zing als ich will auch all heb ich een fucking cut stem xp


    And love's heart is death for me and my poison girl