• Haaj Kiddo's
    Mijn vriend wil heel graag een ketting waar zo'n half hartje staat (2 van zulke kettinkjes) en die dan in elkaar passen. Natuurlijk vond ik dat weer een heel goed idee. Nou zaagt hij er over door dat het zijn idee was en dat hij het gaat betalen. Maar het lijkt me zo duur, dus moet ik hem laten betalen?


    - Èvaa [xxx]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Er zijn goedkope verzies hoor.
    Laat het hem betalen x'D
    Maar wel HEEEEEEL lief bedanken x'D


    Idd heeel lief bedanken en hem gewoon laten betalen...vinden sommige jongens gewoon leuk om te doen...zelfs al zou zo'n dinge 30 euro kosten...Trust me I know...(A)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    ik heb er ook een keer gehaald, die was alleen niet met 2 kanten van een hartje maar het was een rondje waar dan een hartje inzat die eruit kon, maar die was ook echt heel goedkoop, dus het ligt er gewoon aan welke hij haalt, en als hij zegt dat hij wil betalen dan moet je het maar zien als dat hij je een cadeautje wil geven. en als je je er dan toch schuldig over voelt dat hij het alleen betaalt heeft kun je ook iets leuks voor hem kopen. (:

    Ff offtopic: 10 jaar en al een vriend?
    Wauw.
    ON: Die jongen lukt het vast wel iets te vinden wat binnen z'n budget past :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ff offtopic: 10 jaar en al een vriend?
    Wauw.
    ON: Die jongen lukt het vast wel iets te vinden wat binnen z'n budget past :]



    So What (A)

    Van da eerste onderwerp :P


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    die dingen zijn niet super duur joh :P
    like, echt zilver was maar 24 euro


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ff offtopic: 10 jaar en al een vriend?
    Wauw.
    ON: Die jongen lukt het vast wel iets te vinden wat binnen z'n budget past :]


    als je 10 bent kan je toch ook gewoon een vriend hebben? x]
    ik was ook erg jong en had al mijn 1e vriendin ;p

    maar laat die vriend maar kopen ;)
    als hij dat graag wilt laat je zijn gang gaan ^^

    oja en zeg dan dat hij erg lief is en bedank hem
    dat vinden wij leuk om te horen
    vast niet allemaal
    maar de meeste wel x]