• wie heeft nog het Ambe(e)r virus?

    de symptomen:
    * steeds willen eten
    * je kan niet aan iets anders denken dan eten
    * je kan niet stoppen met eten
    * je wordt dikker en dikker
    * je gaat van dun naar slank naar mollig naar dik naar super dik naar *BOEM*

    oke mensen, zijn er nog vragen??


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    Is dit niet dan vanwege een aantal redenen. Het lijkt me niet dat je het voorde lol doet


    You'd took my breath but I'll survive.

    Is dit niet dan vanwege een aantal redenen. Het lijkt me niet dat je het voorde lol doet

    Is ook zo.. ik zoek er wel even een stukje over op.


    I clicked my heels and wished for you.

    Binge Eating Disorder (BED) wordt ook wel eetbuienstoornis genoemd. Het wordt pas sinds kort officieel erkend.
    BED lijkt veel op boulimia. Want net als bij boulimia heb je onbedwingbare, hevige eetbuien. Je eet dan heel veel, dikwijls zeer calorierijk voedsel in korte tijd. Maar er is ook een groot verschil. Als je BED hebt probeer je namelijk niet het voedsel weer kwijt te raken. Dit kan leiden tot ernstig overgewicht (obesitas). En dan zit je opeens met twee dingen: een eetprobleem en een gewichtsprobleem. Maar je hoeft niet bij de pakken neer te zitten; aan beiden valt wat te doen.

    Het verschil met Compulsive Overeating
    BED wordt wel verward met Compulsive Overeating (dwangmatig te veel eten). Maar dat is niet hetzelfde. Bij BED heb je echte buien waarbij je in één keer snel en veel eet. Bij Compulsive Overeating eet je wel veel, maar dan verspreid over de hele dag. Je eet dus veel rustiger, maar over de hele dag gezien wel (te) veel.

    Dit heb ik hier gevonden: http://www.novarum.nl/?getmap=Binge%20Eating%20Disorder
    Er staat alleen geen reden bij waarom iemand daar mee begint.. Misschien is het wel iets wat erinsluipt, dat je zonder het te beseffen steeds meer gaat eten en vervolgens aan eetbuien 'verslaafd' bent..


    I clicked my heels and wished for you.

    Ok, dat snap ik.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ok, dat snap ik.
    Okee.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik denk dat dat gewoon ee eetstoornis is hoor...
    Niet bepaald een virus xD

    Dat klinkt niet als een virus, maar als Binge Eating Disorder (BED)...


    Dat is het. Was spreekbeurt over in de klas.. Tenminste, zo klinkt het inderdaad ^^

    Haha, yay! Wat weet ik toch weer veel (nerd)
    Maar ponpon, heb je dat dan?

    nee, iemand da we kennen


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ik nie keet graag ma gwn


    xX_tink_Xx

    het amb(e)r virus kun je ook vergelijken met boelemie ofzoiets dusss

    maar bij Boulimie Kotst ge u eten er trg uit,en bij BED ni,daar zit het verschil^^
    xx


    everybody needs a song.

    heb ik niet, maar ik heb er nog nooit van gehoord.
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    maar bij Boulimie Kotst ge u eten er trg uit,en bij BED ni,daar zit het verschil^^
    xx
    Ja, je hebt net zoals dit eetbuien, en daarna doe je er alles aan om het uit je te krijgen.


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik eet wel bijna heel de tijd maar ik word nie dikker :P
    eig is da wel slecht want ik kom nie bij *zucht*, ik heb geen anorexia ofzo hoor :P
    maar buiten de 2 laatste dingen heb ik het ook allemaal maar das gewoon een fase denk ik :P (hoop ik xD)

    isa

    ik eet wel bijna heel de tijd maar ik word nie dikker :P
    eig is da wel slecht want ik kom nie bij *zucht*, ik heb geen anorexia ofzo hoor :P
    maar buiten de 2 laatste dingen heb ik het ook allemaal maar das gewoon een fase denk ik :P (hoop ik xD)

    isa


    mss hebt gij klierkoorts


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    eh?


    http://ciinderella-.tumblr.com/