• Omdat ik er een tijdje tusenuit wou[/wat me niet is gelukt] Had mijn vader 3 dagen geleden wat schriften van zolder gehaald. geschreven door een nicht van mijn oma. Maria die is geboren in 1928.

    Dit meisje kreeg op haar 7de ineens ontzettende hoofdpijn, haar ouders gingen met haar naar de dokter. Ze mochten naar het ziekenuis, op de fiets[/de trein was te duur, was namelijk 65 cent.><] Maar oke, in het ziekenhuis bleek dat ze een tumor had in haar hoofd. In die tijd stond dat gelijk als de dood. Haar ouders kregen de keus, opereren of niet opereren, dood zou ze gaan als ze niet opereerden, als ze het wel deden, hadden ze wel een kans, wel een kleintje. Maar de operatie ging niet goed, ze kon niet meer lopen. Het nichtje van mijn oma, heeft tot haar 18de in bed gelegen, vechtend tegen de dood. Op haar 18de ging ze dood. En het is behoorlijk heftig om te lezen, hoe zei dacht, over het doodgaan. Ze zag het als een terugweg naar jezus, want volgens haar was ze alleen maar iets wat haar ouders hadden geleend van god.

    -God geeft en god neemt-

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wow. Das inderdaad best heftig. Ö


    Tanya is de beste.

    Het is mischien goe dat ze er zo over dagt. Mischien was dat haar hulp om het van een betere kant te bekijken. teurlijk het is vereselijk de dood in de ogen te kijken.*lijkt mij* maar als je in zoiets geloofd...


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het is mischien goe dat ze er zo over dagt. Mischien was dat haar hulp om het van een betere kant te bekijken. teurlijk het is vereselijk de dood in de ogen te kijken.*lijkt mij* maar als je in zoiets geloofd...

    Ja misschien wel, maar ik vind dat zo erg dat je zo erg in god gelooft, wat een teleurstelling als er niets blijkt te zijn. Eerst zien dan geloven.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ja misschien wel, maar ik vind dat zo erg dat je zo erg in god gelooft, wat een teleurstelling als er niets blijkt te zijn. Eerst zien dan geloven.

    dat is ook waar. Maar straks blijk het er wel iets te zijn, en dan is zij gelukkig.
    Maar inderdaat eerst zien dan gelofen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ja meer ergens in geloven kan ook geen kwaad


    liefde is de weg naar alles. maar ook naar de dood

    (...)
    Ja misschien wel, maar ik vind dat zo erg dat je zo erg in god gelooft, wat een teleurstelling als er niets blijkt te zijn. Eerst zien dan geloven.

    als er niks blijkt te zijn maakt het niks uit want dan realiseer je het je niet meer.. maar zolang je nog leeft, ben je niet bang voor de dood, en dát is juist het geruststellende als je een ernstige ziekte hebt die je waarschijnlijk niet zult overleven.


    Als je maar een ananas hebt..

    Wow, echt heel erg heftig. ;O
    Ik zou dat echt niet kunnen lezen...


    Underdog, just look at the mess you made.

    het lijkt me echt interessant om te lezen, zeg.. ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    like doet me denken aan mijn oma...


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Dat lijkt me inderdaad heftig om te lezen, maar ergens ook prachtig. Zodat je door haar woorden ervaart hoe zij toen dacht en wat haar angsten waren. Het lijkt me wel verschrikkelijk en behoorlijk confronterend ergens, omdat jij ook nog jong bent. Dan kan ik me voorstellen dat je jezelf dingen gaat afvragen van 'goh wat nu als ik..' Maar ik vind het wel moedig van je dat je dit dan evengoed gewoon doorgelezen hebt. Want ik weet niet of dat mij gelukt was.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.