• ik heb heel erg last van mijn knie,en dan vooral de achterkant. het doet verschrikkelijk pijn en ik heb er vooral last van als ik veel gelopen heb of veel getraint heb voor dansen. dus ik denk eigenlijk dat er wat is met mijn kniebanden weet iemand wat het zou kunnen zijn?


    We can only learn to love by loving.

    geen idee, maar ik zou een tijdje stoppen met trainen?

    geen idee, maar ik zou een tijdje stoppen met trainen?


    zal moeilijk gaan ik moet erheen van mijn moeder en er wordt ook verwacht dat ik kom opdagen hoeveel last ik erook van heb,


    We can only learn to love by loving.

    Geen idee. Misschien kan je best naar een dokter gaan.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)

    zal moeilijk gaan ik moet erheen van mijn moeder en er wordt ook verwacht dat ik kom opdagen hoeveel last ik erook van heb,
    je lichaam gaat voor. En anders laat je het nakijken door de dokter en als hij zegt dat er iets mis mee is, mogen ze niet zeggen dat je moet komen.

    (...)je lichaam gaat voor. En anders laat je het nakijken door de dokter en als hij zegt dat er iets mis mee is, mogen ze niet zeggen dat je moet komen.


    slim idee ik ga morgen denk ik maar is vragen of ik binnekort naar mijn lieftallige dokter *kots* mag


    We can only learn to love by loving.

    lol ook zo'n creep als dokter...ken het probleem...krijg altijd zin om hem te slaan als die me moet onderzoeken..:S maar goed in dit geval lijkt het me idd een goed id om ff langs te gaan...het kan namelijk erger zijn dan je denkt..


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik zou ermee naar de dokter gaan.
    Ik had vroeger toen ik nog atletiek deed ook altijd last van mijn knie, bleek dat mijn meniscus gescheurd waren. En toen die ene knie was genezen, had ik het aan de andere. >_< Sinds ik dat heb gehad, wat nu al lang geleden is, sukkel ik nog altijd met mijn knie. Vorig jaar was mijn kraakbeek gekwetst en blabla. -_-" En als ik lang moet wandelen/lopen/... heb ik altijd last. Dus ik zou er maar beter op tijd mee naar de dokter gaan. ^^ En een knieverband dragen tijdens inspanningen..

    Naar de dokter gaan.
    Volgens mij kan het wel veel zijn. En het is beter dat het direct geneest, want anders kan dat soms grote gevolgen hebben.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik heb dat presies aan de vorkant van mijn knieen.
    Als ik veel loop of ren ofzo dan krijg ik er last van, bij mij is het probleem dat mijn spieren in mijn bovenbeen te kort zijn waardoor die door bewegen aan mijn knieen gaan trekken..

    Je kan best naar de dokter gaan. Je hebt je knie mss overbelast, en dan zal je even moeten stoppen met trainen. Dus, best naar de dokter gaan.

    Mss is naar de dokter gaan ?. x3


    A. ikmisje.

    Je zou best naar een dokter gaan. En liefst niet te lang wachten.
    Ik ben eens serieus neergeggan met skiën, natuurlijk op mijn knie >< We zijn niet naar de dokter geweest en nu heb ik nog altijd last van me knie, terwijl dat skiën misschien 4 jaar geleden was O.o


    Listen to what we're not saying..