• Die van mij ging zo:

    eerst ging ik naar school en daar was het dag van de diversiteit en doen we allemaal activiteiten. de eerste activiteit was Ben x dat is een like kakfilm x_x ik viel dus ongeveer in slaap xd' en daarna had ik les van de papa van mijn vroegere beste vriendin en dat ws een beetje op trommels slaan xp ik heb wel 10 keer moeten uitleggen van waar ik die man kende n_n en toen hadden we muziek in de kapel en daar waren een vrouw en een man en die hadden van een wortel een fluit gemaakt :') en dat ding werkte dus nog ook x_x en toen hadden we middag en daarna the teachers band en die gingen allmaal liedjes spelen over de geschiedenis van de muziek. daarna hadden we met heeel het school senegalese dans in de sportzaal en iedereen zat neer ging der een jongen naar voor en deed die een heel vaag dansje en toen ging die het podium op en iedereen werd wild. na school ben ik dan met mijn bf naar huis gegaan om ons klaar te maken voor het carnavalbal. ik was verkleed als poes en zij als cowgirl :') maar nu moet je weten dat er enkele jongens op school zijn die vreselijk sexend zijn, wij dachten dat die niet gingen komen. maar toen waren ze er toch xp en dan hadden vreselijk vage kleren aan ._. eentje was verkleed als mexicaan en een andre als een roze verpleegster en mijn grote crush had een strooien hoedje en een vreselijk ongelooflijk mega sexen pak aan. en toen we naar huis gingen - te voet - zaten mijn crush en nig drie andere jongens ons te volgen x_x en ik was bang :') en toen zij doorhadden dat wij doorhadden dat ze ons volgden gingen ze in een buskotje. en toen gingen we terug want ik was mijn portefeuille vergeten en net als wij terug buitenkwamen, gingen zij terug binnen - volgens mij volgden ze ons echt - en toen zei er een jongen tegen mij : 'Hallo meisje' net toen zij voorbijliepen en toen zei ik heel vrolijk hallo terug :')

    dat was het x_x


    All was well.

    Damn ik wil die dag steeds opnieuw beleven x_x


    All was well.

    die van mij liep PERFECT !(A)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Eerst school en s'avonds feesten x]


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Een dag zoals een ander.

    Die van mij ook.


    I recycle my thoughts.

    Een beetje als dit:
    -Ik kreeg dinsdag te horen dat ik bijles had wiskunde op vrijdag de dertiende
    -Ik liet álles vallen wat er in mijn buurt kwam
    -Ik ben bijna geraakt door zo'n graafmachine
    -Ik ben van mijn fiets gevallen voor de schoolpoort terwijl ver heel de bovenbouw erbij stond.
    -Mijn ketting is eraf gevlogen toen we naar huis fietste

    En nog wel een paar dingen >,<

    Jhaa ik geloof erin, en jhaa ik was gestresst dus had dat laatste er veel mee te maken.

    Supeeeeeeeeeeer.
    Op school was het wel redelijk saai enzo en ging het traag. Maar 's avonds Lady Gaga en Pussycat dolls <3


    Tanya is de beste.

    Goed... O__o Ik was niet meer ziek. Ik had mijn huiswerk van Engels niet af, maar kreeg geen straf & 2 anderen wel. De halve klas kreeg een preek, maar ik niet. Ik heb wel mijn Natuurkunde proefwerk verpest, maar dat komt door niet leren x3 & Ik heb keigave Carnavalskleren gekocht.
    Ik moet mijn vriendin maar eens gaan vragen, die is én op vrijdag de dertiende geboren én had gister een sollicitatiegesprek x3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Booooring >_<
    En ik heb strafstudie gekregen omdat ik te laat was --'

    Haha xd'


    All was well.