• Ik weet het nog niet zo zeker en het verhaal kan nu 'raar' overkomen maar goed...

    Een meisje van 14 deed een vreselijke ontdekking. Ze ontdekte dat de poetsvrouw/huishoudster juwelen en heel veel geld stal, van haar ouders, van haar, van haar broer enz... Maar die poetsvrouw ontdekte dat zij had ontdekt dat zij het wist. Ze nam direct ontslag. Vanaf die moment is het leven van het meisje ongewoon geworden. Ze wordt elke 'minuut' bedreigd door vreselijke dingen. Kan ze ooit weer normaal leven?

    Ik wil nu van jullie weten of dit idee orgineel/goed is.


    Belangrijk: Ik heb liever dat je eerlijk bent en zegt dat het stom is dan dat je liegt en dat je zegt dat het goed is. Eerlijkheid gaat boven alles, ik zal je daarvoor niet haten ofzo.


    Only losers can act the way you do

    Orgineel is hij zeker wel, volgens mij.
    maar ik zal eerlijk zijn, ik doe geen quizen i'm sorry maar het idee is goed. :]

    ik vind het niet volledig origineel...... maar ikzou het niet doen dus daarom...
    xx

    ik snap het niet zo. Ik bedoel dat met die poetsvrouw vind ik eigenlijk best wel standaard:$ sorry..

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik snap het niet zo. Ik bedoel dat met die poetsvrouw vind ik eigenlijk best wel standaard:$ sorry..

    xX
    niet erg, ik bedoel, ieder zijn menig hé ^-^


    Only losers can act the way you do

    Nja, blijkbaar is dit idee dus niet zo goed, dus er mag een slotje op ^^


    Only losers can act the way you do