Ik weet het niet. Wat? Scroll ff door naar beneden!
Ik vind 2 jongens leuk. Ik noem ze wel even Tim en Nick. Vandaag ging ik naar school en zag ik Tim fietsen met andere jongens. Ontzéttend sloom, maar ik durfde er niet iets van te zeggen of in te halen. (ik ben zijn buurmeisje) Opeens hoor ik hem zo tegen zijn maatjes zeggen; "Oh, dat is mijn buurmeisje, zij mag er toch wel even langs?" Ik schaamde mij dood dat hij mij buurmeisje noemde, maar ik vond het wel heel lief. Ik mocht er dus langs. Op school zag ik Nick. Ná school gaat hij altijd naar de winkel, koopt wat lekkers. Wij gaan altijd smeken om snoepjes. ;x ik mocht er 2. Maar oke; ik wou er nog éen, toen zei hij nee. Hij wist wel wie op mij was. Ik wilde het wel weten maar hij liet niks los. Hij ging linksaf in een zijstraatje. Ik fietste over de gewone weg terug naar huis. Maar opeens (toen mijn vriendinnen weg waren) kwam hij uit een zijstraatje weer naast mij fietsen. Hij zei; "Ik wil het wel vertellen. Maar je mag het niet door vertellen. Het is Piet" Ik weet het dus niet of het waar is. Hij keek me wel veelbetekend aan. Maar anders gaat hij altijd liegen over dat soort dingen. Wat is het nou?
x.
EGYPTIAN GOD