• Jaaaaaaaaaaaaaaa.
    Dat is morgen :'D
    En ik ga erheen in Vorst Nationaal, met in het voorprogramma Lady Gaga =].
    Wie gaat er nog allemaal? ^^


    Tanya is de beste.

    Okéé
    Wie vond het ook even geweldig als ik ? ;D
    x

    Duidelijk ik.
    Echt, wie dat niet gewoon super spetterend en alles vond, is echt wel...
    Weetje, 't was gewoon af. Echt waar. Amai!


    Tanya is de beste.

    Okéé
    Wie vond het ook even geweldig als ik ? ;D
    x


    IK!


    -

    Eh.. nope :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg, ik wist helemaal niet dat er een concert van de PCD was. En omg, Lady GaGa? I love Lady GaGa, en de PCD! ö


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Omg, ik wist helemaal niet dat er een concert van de PCD was. En omg, Lady GaGa? I love Lady GaGa, en de PCD! ö

    Ik weet zo'n dingen normaal ook niet hoor. Maar mijn vriendin die heeft nogal connectie's over wie er komt enzo. Dus door haar weet ik het vrijwel altijd meteen :').


    Tanya is de beste.

    Impeeerd!
    Wanneer heb je foto's? xd

    mijn zus is geweest (:
    Nicole en die met haar bruin haar konden het beste zingen ?
    en degene met het korte blonde haar was superlenig,en Lady gaga had een paar keer vals gezongen:Y)

    xx


    everybody needs a song.

    Impeeerd!
    Wanneer heb je foto's? xd

    Maandag of dinsdag. Ik denk aan eerder dinsdag. Mn vriendin waarmee ik ging, zal morgen haar fototoestel sowieso vergeten. Dus ik reken erop dat ik ze zeker dinsdag heb =]


    Tanya is de beste.

    mijn zus is geweest (:
    Nicole en die met haar bruin haar konden het beste zingen ?
    en degene met het korte blonde haar was superlenig,en Lady gaga had een paar keer vals gezongen:Y)

    xx

    Nicole en Melody vond ik ook het beste zingen, ja =]
    Die blonde is inderdaaaaaaaaaaaaad super lenig ofzo Ö. Op een moment pakte ze haar been zo en smeet die in de lucht helemaal! En Lady Gaga vals? Dat heb ik niet echt gehoord, of kan ik me toch al niet meer herinneren =]


    Tanya is de beste.

    ben zelf niet gweest
    maar van vriendin ghoort dat spr was!!