• Dat vroeg mijn vriendin zich af na het lezen van Twilight. Ik heb haar uitgelachen en gezegd dat het maar een Mythe was. En dat als ze wel bestonden ik wel een vampier vriendje wou hebben. Zolang het maar een "hottie" zou zijn.
    Maar,ze zei dus dat ik het maar moest gaan opzoeken. Dus ik kijken. Kom ik op iets terecht waar men zegt dat vampiers wel bestaan en dat ze zelfs in België leven.
    Mijn vraag. Wat geloven jullie ervan? Ik niksx'D


    Music is the new sex

    Keep on dreaming. :'D

    Keep on dreaming. :'D

    Precies


    Music is the new sex

    Eerst zien. Dan geloven :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik geloof er wel een beetje in,

    maar Vampiers bestaan echt,
    het is namelijk een vleermuizen soort, en die drinken inderdaad bloed, en daarvan zijn eigenlijk de verhalen gekomen,


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Nee, denk het niet echt.

    in mijn dromen wel.(cool)

    ik geloof er wel een beetje in,

    maar Vampiers bestaan echt,
    het is namelijk een vleermuizen soort, en die drinken inderdaad bloed, en daarvan zijn eigenlijk de verhalen gekomen,

    Ik bedoel wel de mensenlijke soort


    Music is the new sex

    Hahaha
    Doe normaal
    Als je daarin gelooft,
    Mis je echt wat in je leven
    [/no offense]

    Nee, menselijke vampiers bestaan niet. Natuurlijk heb je van die maffo's die denken dat ze het zijn, bijvoorbeeld die gast van bij Uri Geller.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Duh dat die bestaan, ze leven onder mijn bed, samen met dat ander duister gespuis :Y)

    Nee, menselijke vampiers bestaan niet. Natuurlijk heb je van die maffo's die denken dat ze het zijn, bijvoorbeeld die gast van bij Uri Geller.


    Ghehe maffo's x]


    Your make-up is terrible

    (...)

    Ghehe maffo's x]


    Jep ^^
    Maar die Vincent vind ik echt wel raar hoor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nee, menselijke vampiers bestaan niet. Natuurlijk heb je van die maffo's die denken dat ze het zijn, bijvoorbeeld die gast van bij Uri Geller.
    Iedereen maakt ervan dat hij vampier is. Hij heeft alleen gezegt dat hij in vampiers geloofd. =]
    Anyways, k zou het fantastisch vinden als het waar was. Maar nee, ik geloof er niet in.. =]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Als ze bestaan vind ik het grappig xP


    We can only learn to love by loving.

    DE enige vampier en die het denkt dat het is die ******* van uri geller! die vincent, echt een ****** persoon is het! maar goed ik vind die vies!
    en hij moet weg bij uri geller


    Some angels have no wings.

    Beware, ik ben er een >=D
    Sorry xD


    Candycorekid.