• Ik heb het over wat ik vandaag heb gedaan. Volgens mijn leraar muziek zing ik dus heel erg mooi. Dus van die lieve vent mocht ik alleen zingen met de micro. Ik zong dus samen met Romina een liedje met de micro voor de klas en daar komt nog eens bij dat er een stagair bijzat.
    Maar dude, dat is zo raar om jezelf te horen zingen door een micro. Naja, en nu vinden keiveel mensen dat ik mooi zing. Maar dat doe ik dus mooi nooit meer ookal ben ik zeker dat ik dat ga moeten doen.


    Innocence.

    Ik moet zondag ook zingen op de open dag!Ö
    En ik ben super zenuwwachtig!:X

    Xo


    everything, in time

    dat heb ik ook, en ik vind mijn eigen stem ráar. _O_

    dat heb ik ook, en ik vind mijn eigen stem ráar. _O_

    Jaaah, dat vind ik ook.


    Innocence.

    Ha, leuk toch als je mooi kan zingen. (: Al begrijp ik dat je niet graag voor je klas zingt. Ik kan helemaal niet zingen. ;D Of misschien een heel klein beetje.

    The same here _O_
    Ik krijg tijdens muziek altijd een microfoon in me handen geduwd maar ik vind het vreselijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ONHEE!
    Het is overmorgen al zondag!Ö
    Weet je welke liedjes wij zingen?

    1) Heaven - Do.
    2) Almost Lover - A Fine Frenzy.
    3) A Thousend Miles - Vanessa Carlton.

    SuperZenuwwachtig!:X

    WatNouAlsIkÉchtHeelSlechtBen?


    everything, in time

    The same here _O_
    Ik krijg tijdens muziek altijd een microfoon in me handen geduwd maar ik vind het vreselijk.

    Ik kwam bloedrood.


    Innocence.

    Begrijpelijk, ik vind het al erg om een spreekbeurt te moeten hebben voor de klas.. :X
    laat staat om te moeten zingen (ik kan het ook niet hoor x'D)
    maar ik begrijp het dus wel ja.. =D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!