• ze flikt het gewoon weer! ik ben dit keer zó boos geworden op mijn BF. echt waar, een jongen duwde mij dus zo de berm in met bultjes zand. dus daar kon ik niet doorheen rijden. dus ik stoppen en weer op het fietspad lopen, en wat doet mijn vriendin? die fietst zonder om te kijken weg met die jongen. like, ze is niet verliefd, want ze heeft een vriendje. toen begon ik te zeggen van, lekker dag je door fietste. zei; ooh was je weg dan?' ik zo; 'ja! k zat in de berm jij fietst gewoon door!' toen begon die jongen te zeiken en begon ik echt pissed te worden zei ik opeens van 'waarom praat jij eigenlijk voor haar?' toen waren ze allebei stil. nou toen ben ik op eigen tempo gaan fietsen. voor hun of achter hun, het boeit me niet meer. ik haar haar, officiele ruzie. ik gaat nu wel met iemand anders fietsen hoor, nooit meer met haar! ze kan ik de stront zakken.
    btw; wil je weten wat ze nog meer geflikt heeft ? ik zet hier zo een link neer xP http://www.quizlet.nl/quiz/277335/mijn-vriendin-is-mijn-vriendin-niet-meer-stand-alone/
    xóx<3


    when words fail, music speaks.

    DAmm you are evil.. buth ru rigth.. DUMPEN DIE HAP... echt zoo kansloos is ze bezig,, maar deed ze slijmerig op hiphop les?
    best wel.


    when words fail, music speaks.