• zoals de titel al zegt, naar wiens concert ga je binnenkort?


    The best of us can find happiness in misery

    (...)


    geeft Hollywood Undead een concert ?! ;o
    Nee, daarom ga ik er ook naartoe.
    Tuurlijk geven die een concert ><


    Bored.

    Hollywood Undead, aankomende maandag. Samen met Tara :Y)

    WTF daar ga ik misschien ook naartoe. Vriendin van me heeft er een gratis kaartje voor gekregen en valt te combineren met de huishoudbeurs.
    Maar dudes ik wil zo graag naar het WGT. Echt graag. Check die line up alleen al. Clan Of Xymox komt er gewoon O.o


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokio hotel!! (al hebben ze nog geen concert, zelfs geen tour gepland =P)
    && eigenlijk wel zo héél stiekem, want ik mag niet voor m'n 16de naar een concert, maar dat ga ik dus wel doen :P
    && als tokio hotel toch niet zou lukken voor mijn 16de, dan ga ik rond mijn 16de wel eens naar Avril Lavigne x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Tokio hotel!! (al hebben ze nog geen concert, zelfs geen tour gepland =P)
    && eigenlijk wel zo héél stiekem, want ik mag niet voor m'n 16de naar een concert, maar dat ga ik dus wel doen :P
    && als tokio hotel toch niet zou lukken voor mijn 16de, dan ga ik rond mijn 16de wel eens naar Avril Lavigne x'D
    Avril zal niet zo snel komen denk ik, haar tour is vorig jaar nog maar geweest en zij tourt niet zoveel en ze brengt maar om de twee jaar ofzo een album uit en mijn volgende concert is Nightwish met Jnnà !


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waarschijnlijk, ergens op de grens van Belgie, 17 april met o.a Escape the fate & Bullet for my valentine. :]


    JIJ, IK, LENSSA, ANDERE LEKKERE KINDERS NAAR BFMV, ETF EN BMTH..!! JULLIE NIET MOGEN, IK ONTVOER.

    ik denk dat dat duidelijk genoeg is x'D


    bla bla bla

    Geen ><

    (...)Avril zal niet zo snel komen denk ik, haar tour is vorig jaar nog maar geweest en zij tourt niet zoveel en ze brengt maar om de twee jaar ofzo een album uit en mijn volgende concert is Nightwish met Jnnà !

    maar ik moet dan toch nog een jaar en paar maand w8en om naar dat concert (als er eentje komt) te gaan x'D
    want dan pas ben ik 16 x'D
    && alleen voor ToHo zou ik stiekem weglopen om naar een concert te gaan =P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)

    JIJ, IK, LENSSA, ANDERE LEKKERE KINDERS NAAR BFMV, ETF EN BMTH..!! JULLIE NIET MOGEN, IK ONTVOER.

    ik denk dat dat duidelijk genoeg is x'D

    vond ik ook al (flower)

    ac/dc voor zover. Want ik weet niet. Als er eerder een concertje komt van een leuke band dan ga ik daarheen. Maar nu is het nog ac/dc. Echt ieedereen wil daar heen, nouja niet iedereen maar wel veel mensen, en en ik ga erheen! :] Ik vind het dus echt gewoon mega koel, dat ik ze gewoon echt ga zien en dat vind ik nice! :] Maarja, ik zie nog wel. nu is het ac/dc misschien over een paar weken wel een ander bandje.


    I can't see the future with tears in my eyes

    (...)
    maar ik moet dan toch nog een jaar en paar maand w8en om naar dat concert (als er eentje komt) te gaan x'D
    want dan pas ben ik 16 x'D
    && alleen voor ToHo zou ik stiekem weglopen om naar een concert te gaan =P
    die zag ik ook al in vorst, en ik zou eigenlijk wel nog eens willen gaan, maar dan voor een duits concert (mss als hun album goed is, zijn dr eigenlijk al demo's verkrijgbaar?)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    vond ik ook al (flower)


    hihi dat zou toch geweldig zijn. dan ga ik meedoen met de Wall Of Death haha. oke dan ben ik gek x'D ookal zat ik er de vorige keer in x'D


    bla bla bla

    (...)die zag ik ook al in vorst, en ik zou eigenlijk wel nog eens willen gaan, maar dan voor een duits concert (mss als hun album goed is, zijn dr eigenlijk al demo's verkrijgbaar?)

    van die demo's, denk het nii..
    && ik heb ze nog nooit life gezien :( eigenlijk nog geen enkele band.. (behalve k3 dan -_-)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Morgen naar Children Of Bodom.
    Zaterdag naar Rise Against.
    En nog naar Ill Nino
    En nog naar Deathstars
    En nog kaarten voor Papa Roach kopen.


    The economy is suffering, let it DIE!

    ac/dc voor zover. Want ik weet niet. Als er eerder een concertje komt van een leuke band dan ga ik daarheen. Maar nu is het nog ac/dc. Echt ieedereen wil daar heen, nouja niet iedereen maar wel veel mensen, en en ik ga erheen! :] Ik vind het dus echt gewoon mega koel, dat ik ze gewoon echt ga zien en dat vind ik nice! :] Maarja, ik zie nog wel. nu is het ac/dc misschien over een paar weken wel een ander bandje.

    Ligt er aan. T is vet als je ze gaat zien.. Maar als je naar de ArenA gaat, hell no dat ik daar heen zou willen x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Geen idee


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker