• wel zoals ik al in een ander topic heb gezegt heb ik een m&g gewonnen met lady gaga + k mag gratis naart concert.
    maar ik mag iemand meenemen!!Alleen mijn papa moet werken en mijn mama past op mijn broertjesz en zusjes.
    Dus niemand kan mij wegbrengen

    Nu is mijn vraag is er iemand van jullie die graag wilt mee gaan?
    Op voorwaarde dak dan wel mag mee rijden.
    dus wie wil willen julie dat dan naar jullie ouders vragen?
    En ze mogen als ze willen naar mijn mama bellen.


    I need you like a heart needs a beat

    Jah ik wil best mee meid, alleen waarom neem je geen vriendin me? das toch veel gezelliger

    mijn vriendinnen kunnen niet.
    dus...
    ik hoop dat er hier iemand mag en dak met die persoon z'n ouders mag mee rijden


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Wow,waarom zo boos op Char ?

    Sorry, ik ga hier kinda kapot. Als het zo doorgaat mag ik vannacht nog naar het ziekenhuis.


    Bored.

    (...)
    Sorry, ik ga hier kinda kapot. Als het zo doorgaat mag ik vannacht nog naar het ziekenhuis.


    -Sorry dat ze zich mengt- Het ziekenhuis Ô_ô

    (...)

    -Sorry dat ze zich mengt- Het ziekenhuis Ô_ô

    Ja, het ziekenhuis. Ik krab mijn huid tot bloedens toe kapot.


    Bored.

    (...)
    Ja, het ziekenhuis. Ik krab mijn huid tot bloedens toe kapot.


    Persoonlijke redenen? Maybe... Njhaa met iemand die je vertrouwd over wat er is praten zal je waarschijnlijk niet willen?

    Ik wil doodgraag mee, ik zal eens vragen aan men vader. als ik hem eens een keer zie xD


    Your Butt is Mine!

    mag niemand van zijn ouders??


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb het nog niet gevraagd ;3 Zal het zometeen wel is doen ofsoo. Wanneer was dat ook alweer?

    (...)

    Persoonlijke redenen? Maybe... Njhaa met iemand die je vertrouwd over wat er is praten zal je waarschijnlijk niet willen?

    Ahm, nee. Ik ben ergens extreem allergisch voor. Alleen weet niemand waarvoor >< Ik kan het onder controle houden met Xyzal, maar daar ben ik dus doorheen.


    Bored.

    Ik heb het nog niet gevraagd ;3 Zal het zometeen wel is doen ofsoo. Wanneer was dat ook alweer?


    deze vrijdag


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Ahm, nee. Ik ben ergens extreem allergisch voor. Alleen weet niemand waarvoor >< Ik kan het onder controle houden met Xyzal, maar daar ben ik dus doorheen.


    Haa oeps. Euh... Ga naar je ouders en zeg dat je het niet meer houdt en laat dan je armen zien ofs?

    ikke wil mee XO

    (...)

    Haa oeps. Euh... Ga naar je ouders en zeg dat je het niet meer houdt en laat dan je armen zien ofs?

    Er is niets te zien, dat is het rare. En zelfs de dermatoloog weet niet waar ik allergisch voor ben.


    Bored.

    Ik kan niet mee. Solly. Want ik geraak er écht niet. Heb tot vijf les op school && tsjhaa ik heb geen kaarten ofsoo & ik moet dan nog ver rijden. En dan zit ik midden in het spitsuur. Sorry.

    Ik kan niet mee. Solly. Want ik geraak er écht niet. Heb tot vijf les op school && tsjhaa ik heb geen kaarten ofsoo & ik moet dan nog ver rijden. En dan zit ik midden in het spitsuur. Sorry.

    Kaarten moet je niet hebben!
    want ik mag iemand gratis meenemen snap je?
    maja spijtig da je ni kunt


    I need you like a heart needs a beat