• Jha een paar mensen zijne gt laag bezig!
    *niet hier><*
    Mijn vrinedin kwamen met het leuke iedee in de vakantie SAW te gaan kijken. terwijl ze alleem Stuk voor Stuk weeten dat ik als de dood ben aleen al voor die pop!
    En het is dus al afgesproken, omdat ik er neit bij was, omdat ik thuis zit vanwegen dat ik ziek ben. Maar dus dat vind ik egt laag van hun!
    Want ze wetern dat als ik die film nog eens ga zien, ik dag dag tegern me nagtrust kan zeggen, aleen al door die stomme Pop op ze 3wieler!
    En nu lopen ze te ontkennen dat ze het niet wisten, en de ander loopt te zeggen dat ze niet wist dat die pop van die film was ><
    En zitten ze me met ze alle me gewoon uit te laggen, terwijl als we zoiets bij Lynn*een van die meiden* Zouden flikken, Ze ons meteen haar helle leven zou verafschuwnen, en nu verwachten ze van mij, dat ik tog die film ga kijken!!
    En nu ben ik egt boos man!!
    Sorry moest er even uit ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Woow =O Dat is echt laag ja...


    Your make-up is terrible

    next thing you know
    shawty got low low low low low low low low

    Sorry, ik moest meteen aan low denken x) Ik weet eigenlijk niets zinnigs te zeggen, solly

    Aha. Dat is best kud.
    Bij mij moet je dat niet flikken, want ik zou letterlijk gaan janken omdat ik het eng vindt. Neem gewoon n andere film mee. en zeg dat dat een leuk alternatief is, omdat je saw echt niet wilt kijken. Ze accepteren t heus wel


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik d8; nu komt het.

    en die pop is creepy, maar ik ben niet bang voor hem en zijn driewieler.

    Weetje; je moet the ring met ze kijken en dan juist als daar de telefoon afgaat, bij een van die meiden de tel af laten gaan :Y) (PAK ZE TRUG xD)*natuurlijk sta je op anoniem nummer dan*


    You have no idea.

    Aha. Dat is best kud.
    Bij mij moet je dat niet flikken, want ik zou letterlijk gaan janken omdat ik het eng vindt. Neem gewoon n andere film mee. en zeg dat dat een leuk alternatief is, omdat je saw echt niet wilt kijken. Ze accepteren t heus wel

    Nee, ze zitten me vierkant uit te laggen, en nu vinden ze het raar dat ik boos ben!!
    Ik ga gewoon niet, egt niet. Ze kunne stuk voor stuk doodvallen!! Dat gaat altijd zo, met die ziekelijke grapjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Fuck you! Als ze je uitlachen zet je hun maar eens goed op hun plaats! Ga morgen ervoor staan en begin: "Whatthefuck? En jullie noemen je echte vrienden en jullie lachen me gewoon uit omdat ik die pop eng vindt? Wacht maar, suckers! Ik pak jullie zo onwijs hard terug!" -loopt boos weg- Nee joke, dat heb ik gezegd tegen een kutkind dat me irriteerde.

    @Somewhere
    Word moeilijk, ik ben al niet eens meer welkom. ><
    gaanz e zeggen. 'Dan kom je tog niet' Of ik er ook maar even aan gedagt heb te komen! ><
    Grrr, ik doe hun nog wat.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Nee, ze zitten me vierkant uit te laggen, en nu vinden ze het raar dat ik boos ben!!
    Ik ga gewoon niet, egt niet. Ze kunne stuk voor stuk doodvallen!! Dat gaat altijd zo, met die ziekelijke grapjes.


    Roep ze bij elkaar en val flink tegen ze uit :Y)

    ofzo.


    You have no idea.

    @Somewhere
    Word moeilijk, ik ben al niet eens meer welkom. ><
    gaanz e zeggen. 'Dan kom je tog niet' Of ik er ook maar even aan gedagt heb te komen! ><
    Grrr, ik doe hun nog wat.


    Maak een weddenschapje xD

    echt van; als ik die film dan WEL kijk, en ik WEL kom, dan halen jullie nooit meer zoiets uit :3

    Ofzo.


    You have no idea.

    Dat is idd laag van hun...


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    (...)

    Maak een weddenschapje xD

    echt van; als ik die film dan WEL kijk, en ik WEL kom, dan halen jullie nooit meer zoiets uit :3

    Ofzo.

    Ze hebben niet door wat ze doen egt niet! Ik ga kapot als ik die film nog eens zie, ik kan egt heel veel hebben ,en ik ben niet snel van me stokje te brengen, maar ik raak egt helemala overstuur als ik die film nog een x zie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Als het echte vriendinnen zijn gaan ze je niet uitlachen omdat je Saw eng vind. Dat slaat nérgens op.

    Als het echte vriendinnen zijn gaan ze je niet uitlachen omdat je Saw eng vind. Dat slaat nérgens op.

    Nee maar egte vriedninen, zouden nooit om ze dneken grappig te zijn, ubberhaupt bij het iedee komen Saw te gaan kijken ,omdat ze weten dat je nog liefer dood gaat, dan die film nog 1 x ziet!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mja, misschien willen zij gewoon een keer die film gaan kijken. En als jij dan steeds zit te zeggen van nee ik wil niet kijken mtja, dan zou ik inderdaad ook zonder jou afspreken. Maar dat ze je gaan uitlachen is inderdaad erg laag :S


    Life is hard and then we die

    Mja, misschien willen zij gewoon een keer die film gaan kijken. En als jij dan steeds zit te zeggen van nee ik wil niet kijken mtja, dan zou ik inderdaad ook zonder jou afspreken. Maar dat ze je gaan uitlachen is inderdaad erg laag :S

    Verzekker je, dat willen ze niet.
    2 zijne er doodbang voor EngeFilms. En de rest is prakties mij willen zine, het in me broek te doen.. Zo zijn hun, ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''