• Mag ik weer gymen, morgen weer. En ik ben bang dat ik niets meer kan. Ik kan maar amper rennen, nog niet fietsen, maar de dokter vind het slim als ik weer ga gymen zodat mijn been weer soepel kan worden.[/Ahum] Ik vond het wel leuk niet gymen maar ik heb het toch wel gemist.

    Maar oke, dus haat je gym, niet doen. Als je 3 maand niet mag, mis je het wel.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb helemaal geen gym meer. Ik ben er voor eeuwig vanaf _O_


    Bored.

    ik heb ook al 3maanden niet mogen gymen en dat gaat nog wel 1maand duren.. soieso kan ik door mn enkels bijna nooit mee doen. >_>

    Hm ik ben voor het leven invalide, mijn been zou dan wel ietts veranderen, maar blijft toch wel niet meewerken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wij doen nu vechten met gym.
    Zó leuk. :Y)

    ik heb ook al 3maanden niet mogen gymen en dat gaat nog wel 1maand duren.. soieso kan ik door mn enkels bijna nooit mee doen. >_>

    Enkelbanden zo erg opgerekt dat ze niet meer naar kun oorspronkelijke staat terugkeren?


    Bored.

    wij doen nu dansen met gym.

    noch leuker. :Y)


    All was well.

    Arm kind

    wij hebben nu acro nog iets xD

    met allemaal stapelen enz xD

    @Máriko
    wist je dat ik dat heb x_x en das so kut wnt iedereen denk datk lieg xD


    We can only learn to love by loving.

    Wij doen nu vechten met gym.
    Zó leuk. :Y)

    Dat wil ik wel, iemand in elkaar rammen, dat is wel goed voor me.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Aww, wel irritant ><
    Ik heb dit jaar een hele tijd niet mee kunnen doen omdat ik misschien Pfeiffer had, en ik dus niet langer dan het 4e/5e had, dus ik kon niet meedoen met het 7e+8e gym :Y)
    Was ik wel blij om, maar uit eindelijk is gym wel leuk soms...


    Underdog, just look at the mess you made.

    Arm kind

    wij hebben nu acro nog iets xD

    met allemaal stapelen enz xD

    @Máriko
    wist je dat ik dat heb x_x en das so kut wnt iedereen denk datk lieg xD

    Ja, achteraan sluiten. Ik mag al ruim 4 jaar niet meer sporten. Ik mag alleen nog fietsen, that's it. =='
    Maar waarschijnlijk laat ik mijn enkelbanden inkorten, want anders loop ik over een paar jaar met kunststof enkelbanden, en dan mag je écht niets meer.


    Bored.

    (...)
    Ja, achteraan sluiten. Ik mag al ruim 4 jaar niet meer sporten. Ik mag alleen nog fietsen, that's it. =='


    ik moet sporten gehgeh xD en ik heb het al sinds mijn 8e dus 5 jaar x_x


    We can only learn to love by loving.

    Ik mocht vorig jaar het laatste trimester ook niet meer gymmen. En toen vond ik het niet erg. En nu mag ik ook niet mee gymmen, en dat vind ik spijtig. Want ik vind gym tegenwoordig echt leuk en gezellig bij ons. (:

    Wij hebben een vervanger bij gym -_- Hij is nog erger ddan de echte leraar gym -_-'

    (...)

    ik moet sporten gehgeh xD en ik heb het al sinds mijn 8e dus 5 jaar x_x

    Ik heb het ook al langer. Ik heb er alleen nooit over gepraat omdat ik wist dat ik dan mijn passie zou moeten laten vallen. En dat was wel het laatste wat ik wilde.
    Nu heb ik daar vreselijk veel spijt van. Als ik ook maar een maar meter ren, doen mijn enkels al pijn.


    Bored.

    Ik heb vrijdag ook voor het eerst weer meegedaan met L.O!! Heb vorig jaar een gans jaar aan de kant moeten zitten, en dit schooljaar tot nu dus.. heb problemen met mijn knie.. ik mag eigenlijk nog niet meedoen, maar meer dan een gans schooljaar op de bank zitten toe kijken hoe de andere zich amuseren is VERSCHRIKKELIJK SAAI!!!