• Jha,dat heeft moi tegen morgen en mijn boek is nog niet eens half uit en ik moet nog mijn lectuur fiche invullen en een gedicht schrijven, gelukkig heb ik al een deeltje van mijn gedicht.
    Maar zijn er nog van die mensen die de dag ervoor opeens beseffen dat ze hun boek nog moeten lezen tegen morgen ?
    x


    The soul needs autumn.

    Nee, want ik kan fatsoenlijk plannen. :Y)


    Bored.

    Het zelfde als Máriko al zegt. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Uuh, jha had ik met engels ><
    en i kwas nog niet eens begonnen >< Maar dan voor een boekverslag.
    En dus, ben i kheele stout geweest en hem van me vrienn uit een andere klas gekregen, terwijl i kehm dus niet eens kon inleveren omdat ik ziek ben ><
    *Was, vandaag dat ik hem moest inleveren. .x']*


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ja, ik moet tegen maandag ook nog een boekbespreking maken, en ik zit nu ongeveer in de helft van mijn boek ><'

    Nee, want ik kan fatsoenlijk plannen. :Y)

    Ik niet, dus zo'n dingen heb ik wel degelijk voor. :Y)

    ik heb het boek meestal enkele dagen van te voren uit. =D
    Maar soms vergeet ik het boek en moet ik de helft nog tegen de volgende dag lezen. Maar dan heb je wel als voordeel dat alles fris in je kop zit. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee, want ik kan fatsoenlijk plannen. :Y)

    Ghehe, gelukkig is mijn gedicht net af maar nu moet ik nog heel dat boek gaan samenvatten, maar ik heb morgen een uitslaapuur gelukkig x)


    The soul needs autumn.

    Niet tegen morgen. Maar wij krijgen een datum en dan moet je zoveel boeken uithebben. Altijd 5 boeken. Alleen ik lees nooit, en heb er soms moeite mee omdat ik vermoeide ogen heb. En als ik geen zin in lezen heb vergeet ik het verhaal.
    Maar dat word lezen vanavond voor jouw!


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij moeten in 1 schooljaar minstens 4 boekbesprekingen doen. Tegen midden maart moet me 3e bespreking af zijn.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nope, ik meestal een week op voorhand ofzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik heb t voordeel dat ik ontzettend snel kan lezen en dat ik een bepaalde periode met een groepje met 'slimmere' kinderen op de basisschool een project heb moeten doen en dan had je ook 12dag van te voren dat je een werkstuk van 20paginas moest maken enzo.
    eigenlijk doe ik zulke dingen (zolang t nederlands blijft ^^ ) altijd 1 of 2 dagen van te voren..
    dat boek heb ik in 2uur uit en een boekverslag ongeveer anderhalfuur.

    ik ben zwaar sucken op vlak van planning xp


    All was well.

    Nou niet de dag ervoor, meestal een week. Maar dan is het vaak nog de vraag of ik hem uitkrijg [sommige boeken zijn echt zeikboeken]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.