• Hoi.

    Ik leef bij mn papa maar ik moet heel erg veel naar mn mama die me verstoot. Nu heeft mn stiefpa me al een paar keer verkracht.
    Hij dreigt ermee als ik het iemand zal zeggen dat mensen die ik graag zie zullen lijden en dat hij erge dingen zal doen.
    Ik heb heel erg veel bang van hem en hoop dat jullie me helpen kunnen..
    Iemand een tip?

    XXxXX x3


    Stoned

    Echt of nep, het maakt neit uit. Misschien is het echt, misschien niet. Maar als het echt is, moet je echt naar de politie.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik geloof t niet.
    dit verhaaltje klinkt te vrolijk >.<


    ><
    Over dit onderwerp liegt er toch niemand?
    Dit is echt serieus.


    Stoned

    NU geloof ik ej ook niet meer,,


    *He's the one.

    Hou je bek dicht, je ziet zo dat het niet waar is. Als het waar was geweest, had je het nooit hier heen gezet. Tips kan je ook krijgen op sites die daarvoor bedeolt zijn.!! Met zoiets spot je niet!! Ga je aandacht op een andere manier zoeken


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zoals iedereen zegt: naar de politie. Zo kan het echt niet langer doorgaan. Dat lijkt mij echt het beste, zij kunnen jou en je geliefden ook beschermen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)

    ><
    Over dit onderwerp liegt er toch niemand?
    Dit is echt serieus.


    Er is zelf al gelogen dat iemand zelfmoord heeft gepleegd.


    -

    Hou je bek dicht, je ziet zo dat het niet waar is. Als het waar was geweest, had je het nooit hier heen gezet. Tips kan je ook krijgen op sites die daarvoor bedeolt zijn.!! Met zoiets spot je niet!! Ga je aandacht op een andere manier zoeken


    Lief doe rustig,, Ik meen het,


    *He's the one.

    Zoals zovele zegge, Praat er wel met iemand over, en probeeer het met deze persoon op te losse, en dan moet jij die vent ni meer zien!


    Your Butt is Mine!

    Slotje. Dit loopt uit de hand.
    Ivy, ik weet het. Maar reageer je alsjeblieft niet op haar af.


    Bored.

    oké, in het begin geloofde ik het maar nu niet echt meer, sorry hoor.


    c'est mon lamour pour toi.

    Hou je bek dicht, je ziet zo dat het niet waar is. Als het waar was geweest, had je het nooit hier heen gezet. Tips kan je ook krijgen op sites die daarvoor bedeolt zijn.!! Met zoiets spot je niet!! Ga je aandacht op een andere manier zoeken

    Ivy, wellicht heb je gelyk. [Zo'n 90% sta ik aan je kant] Maar misschien meent ze het echt, en zoekt ze echt hulp. Als het nep is, is het natuurlyk zeer triest. En ook gemeen, omdat het by sommigen herinneringen oproept.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3