• dat heb ik vandaag gehad. en ik ben nummer 24, maar eerst nummer 1 en ze roepen me af als numer 10 (/ik snap er ook niets van). dus ik was de tiende die men rapport mocht gaan halen. zoals verwacht was het niet zo goed: 63 % en dit is hoe het verliep: nummer 10, Lize. - ik blijf relexed op mn stoel zitten- je mag naar voren komen hoor. - ik ga - Lize, je bent een fenomenale luie madam ! 63 % !

    zo wat zijn we vriendelijk vandaag.

    vrijdag hebben we dag van de diversiteit en moest heel het derde jaar met de fiets naar school komen. alle leerkrachten komen ook met de fiets. behalve hij. Sorry, zei er iemand lui?


    All was well.

    (...)

    nouw heel makkelijk...
    geen huiswerk maken voor zover we het hebben, niet veel doen in de les, spijbelen, of helemaal niet komen, gewoon niks inleveren...

    kijk als je de opleiding nouw gewoon geen ene reet aan vind en je weet dat je na de zomervakantie weg bent van die schoowl en een nieuwe opleiding gaat doen (A)

    Lieverd, je speelt met je toekomst, doe zo voort en je zult moeten stoppen met school.

    (...)
    Lieverd, je speelt met je toekomst, doe zo voort en je zult moeten stoppen met school.


    ik ga volgend jaar wat anders doen en dat was al bekend vanaf de 3e week na de zomervakantie maar je kon niet zo overstappen, vandaar dat ik het zo heb en de leraren vinden het nog best ook en begrijpen het wel... mijn nieuwe opleiding is al helemaal geregeld dus het komt nog wel goewd met mij (A)


    dream, dare, fly!

    jawel... maar wij hebben (misschien nóg) niet met procenten, maar mijn raport was wel oké, om niet op te scheppen.
    ik heb ook zo'n nerdo joch in mijn klas en die had 5 negens!! en een paar achten enzoo.Ö


    Als je maar een ananas hebt..

    dat heb ik vandaag gehad. en ik ben nummer 24, maar eerst nummer 1 en ze roepen me af als numer 10 (/ik snap er ook niets van). dus ik was de tiende die men rapport mocht gaan halen. zoals verwacht was het niet zo goed: 63 % en dit is hoe het verliep: nummer 10, Lize. - ik blijf relexed op mn stoel zitten- je mag naar voren komen hoor. - ik ga - Lize, je bent een fenomenale luie madam ! 63 % !

    zo wat zijn we vriendelijk vandaag.

    vrijdag hebben we dag van de diversiteit en moest heel het derde jaar met de fiets naar school komen. alle leerkrachten komen ook met de fiets. behalve hij. Sorry, zei er iemand lui?
    In het hoeveelste zit jij liefie?


    Only losers can act the way you do

    Tot nu toe heb ik nog nooit onder de 90 gehad. En nog nooit een buis :Y)


    Only losers can act the way you do

    al heb ik ene 9 op me raport roep ik : IT;S A MIRACLE! Ö

    heb ik namenlijk echtr nooit=,=


    don't Worry...Be gay.