• De regen valt zachtjes op haar. De wind blaast haar zwarte, perfect geknipte haren overhoop. Met een geïrriteerde blik kijkt ze mij aan en probeer ze haar haren weer goed te leggen. Haar frou valt net boven haar grijsblauwe ogen en haar mond vormt een glimlach, maar al snel verdwijnt deze wanneer hij passeert. Zoals steeds heeft ze haar plakkende, roze lipgloss aan en drukt ze haar lippen tegen mijn wang. Wanneer de zon erdoor komt en het stopt met regenen, doet ze haar zwarte, korte jas uit. Ze heeft haar groen kleedje aan, dat af en toe naar omhoog gaat door de wind. Op die momenten kleuren haar wangen rood en probeert ze haar kleedje tegen te houden. Haar zwarte panty’s beginnen aan haar heupen en eindigen in haar groene hakjes met een strik op. Wanneer ze mij een tik geeft met haar zwart gelakte vinger, kijk ik weer op. Haar mascara is uitgelopen en ook haar lipgloss zit niet meer waar hij moet zitten. “Hij was mijn droomprins.” Wanneer ik haar deze woorden hoor zeggen, breekt mijn hart.

Ik moest voor Nederlands een persoonsbeschrijving maken met een verhaal en dit is het resultaat, reacties?

-

Mooooi :Y)
    Zeker een 10 waard ^^

ik zou zeggen 9.5 :')

All was well.

Pràchtig.!.x

Walkin' in line.

Ik vind het echt waar P-R-A-C-H-T-I-G. ! <'3

A. ikmisje.